"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 April 2005

Lagu-lagu Anak Kita Yang Kita Suka

1. Pop Yeh Yeh - VE
2. Goyang - Bucu Kasar
3. Terhangat Di Pasaran - Kump. Mamat Tiga Beradik + Satu Mamat AF2
4. Hey Waley - Reshmonu
5. Party Like This - VE
6. Tipah Tertipu - Bucu Kasar
7. Its All Really Matters - Reshmonu
8. Sunshine or Rain - Ferhad
9. What More - Ferhad feat. Kyla

Ha ha. Kau ingat aku cuma dengar "Kau Datang Bawa Cahaya - BDB" saja ke?

9 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

bukan ko selalu dengar ahmad jais ke?? kihkihkih..

Dalam renunganku seorang
Di ambang sore nan lalu
...
..

alo bang.. itu lirik lagu beyond mana mau dapat??

April 15, 2005 5:48 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dapatkan lirik lagu tu pada Rimau. Dia sedang menghafal. Supaya kita boleh bernyanyi-nyanyi bersama-sama. Nanti.

April 15, 2005 6:19 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Nanti. Bila kita jumpa. Lagi. Kau boleh cuba menyanyikan lagu BDB. Atau mungkin lagu Revolver.
Nanti. Entah bila.

April 15, 2005 8:12 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

lagu "alah omak kawenkan aku" tak termasuk dalam senarai ker??

April 16, 2005 5:50 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

"Munshi naga' rupenya pengamatan kau berbagai macam cermin mata tiga dimensi.

April 18, 2005 8:53 PG

 
Blogger Mat Jan said...

"7. Its All Really Matters - Reshmonu"

bukan Its You That Matters ke?

April 19, 2005 1:02 PG

 
Blogger Mat Jan said...

"7. Its All Really Matters - Reshmonu"

bukan Its You That Matters ke?

April 19, 2005 1:02 PG

 
Blogger sinaganaga said...

MatJan,
Entah. Aku tak beli album mereka. Aku dengar MP3 secara 'tukar barang' dengan 'kawan-kawan yang kita suka' je...

April 19, 2005 11:27 PG

 
Blogger Zack said...

spyz, beyond tu yg mana satu? grup hongkong yg vokalis-nya dah mati tu ke? beyond yg tu, aku suka.

naga, kau mengingatkan aku betapa lamanya dah lost contact ngan dunia hiburan tanah air. the only VE yg aku tau ialah semasa gynae nak check berapa cm dah buka, hehehh.

Jun 01, 2005 1:01 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home