"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

18 April 2005

TODAY

Today.
When 'am EIGHT and THIRTY.

Thank you.

15 Comments:

Blogger moplantai said...

otanjyoubi omedetou NAGA san!

April 18, 2005 9:06 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Happy birthday Bro Naga...

From Silent Reader - Jujul

April 18, 2005 10:16 PG

 
Blogger samurai said...

happy birthday naga!

tak de niat nak buat acare makan-makan & potong-potong kek ke?

April 18, 2005 10:32 PG

 
Anonymous spyz said...

sayang aku cuti hari ni. kalau tak, bleh celebrate kat tempat selalu. macam biasa, kau belanja :-)
aku amin kan aje apa ko sebut.. Aminnnn..

April 18, 2005 1:13 PTG

 
Blogger Ron97 said...

selamat hari malidur rasul..
dan hari lahir yang ke 50 :D

April 18, 2005 1:16 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

humm...sikit hari lagik.aku pun dapat nombor macam tu gak..selamat hari lahir bang naga!

April 18, 2005 1:44 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Selamat Hari Lahir :D

http://basrie.tk

April 18, 2005 2:39 PTG

 
Blogger Bukunota said...

dah tua rupa2nya encik naga ni ya. ha ha ha. bila nak wat open table sambut hari menjelang-jeling usia tua?

April 18, 2005 3:58 PTG

 
Anonymous labu_labi@Yahoo.com said...

Otanjobi omedeto gozaimasu adik Naga! Semoga kau dalam perlindungan ALLAH selamat dunia akhirat. Nak bagi hadiah cammana ya...

April 18, 2005 4:30 PTG

 
Anonymous Op said...

muda lagi tuuuuuu
lain kali boleh celebrate sekali la encik naga hehehe

selamat hari jadi!

April 18, 2005 7:54 PTG

 
Blogger AhsueZ said...

Allah selamat kan Uncle Naga.. Amiiinn..

April 18, 2005 8:47 PTG

 
Blogger Mat Jan said...

SELAMAT HAPPY BIRTHDAY!

April 19, 2005 12:59 PG

 
Blogger salina said...

lambat sket. selamat 'belated' hari jadi. :p

April 19, 2005 1:50 PTG

 
Blogger gigitakbertatoo said...

selamat hari lahir En Naga :)

April 21, 2005 2:54 PTG

 
Blogger yee said...

hbd..hehe

November 25, 2011 5:55 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home