"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

22 Ogos 2011

Meniaga air di Pasar Romodhonnnn!

"Gua rasa gua nak meniaga airlah, Jefri!"

"Lu nak meniaga air apa? Cendol, air cincau, air soya bean, air asam boi, air kelapa laut Afrika, air kelapa muda, air jagung, air tebu, air mata kucing, air sirap Bandung... tu semua orang dah berniaga dah, Jimi!"

KOMA

"Gua ingat gua nak meniaga air selusuhlah, Jefri!"

"Kah kah kah!"

18 Comments:

Blogger gunx said...

kah kah kah .... ni memang musim ni jen....nak cuti sekolahhh

Ogos 22, 2011 6:47 PTG

 
Blogger SolitudeInMind said...

Keh keh keh! Air selusuh lah pulok.. Sahih le ni dok tengok telemovie malam semalam nih.. By the way.. Cara pronouncing 'Romodhonnnn' tu klasik la Bro.. kalah ustaz kat pondok..

Ogos 22, 2011 8:37 PTG

 
Blogger Waqheh said...

air selusuh kompem laku...

Ogos 22, 2011 10:48 PTG

 
Blogger lavender harum wangi said...

air selusuh tu apa ? -.-"

Ogos 22, 2011 11:16 PTG

 
Blogger Päk Läng said...

kasi masuk dlm menu moreh
ngam jugak nih...

Ogos 22, 2011 11:53 PTG

 
Blogger intan.maisarah said...

:) hihihi

Ogos 23, 2011 2:33 PG

 
Blogger nizamsani said...

air selusuh berkarbonat belum ada dipasaran lagi. boleh cuba tu.

Ogos 23, 2011 5:45 PG

 
Blogger ayobkelubi said...

kah kah kah!. nak nak musim ujan ni yer dok?

Ogos 23, 2011 8:37 PG

 
Blogger bujal X said...

cantek la tu~keh keh~~

Ogos 23, 2011 9:25 PG

 
Blogger Fazrol Bin Che Isa said...

Air ke Minyak Gen? Air Jampi tak mo jual ka?

Ogos 23, 2011 10:33 PG

 
Blogger pye:rudz said...

nasib baik dia tak cakap air ketuban beb! huahahaha

Ogos 23, 2011 11:53 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ha ha ha, air selusuh berkarbonat tu memang solid, ha ha ha!

Ogos 23, 2011 7:17 PTG

 
Blogger SynicalMind said...

jual air batu sudah...

Ogos 25, 2011 12:55 PTG

 
Blogger Corey said...

Idea baik tu..jangan lupa register trademark..kakakakakak

Ogos 26, 2011 3:11 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

air selusuh tarik kaw kurang manis ser!

Ogos 27, 2011 1:49 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Bulan Syawal air apa pulak?

Ogos 27, 2011 10:06 PTG

 
Blogger Fa-T said...

kehkehkehkeh.... habis kembang pinggul!

September 06, 2011 11:15 PG

 
Blogger Semut Si Jurulatih said...

Salam...lama saya menyepi...lama juga tidak menjengah ke blog bro naga...entry terlalu banyak yang saya tertinggal untuk di baca...

Eh
Eh

Lari topik pula..haha

Air selusuh tu di buat dari seluar lusuh kan?

September 06, 2011 1:24 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home