"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

13 Jun 2011

Kampung

"Mamak!" aku cakap, "Kasi nasi goreng kampung, satu!"

"Wokeh!" mamak tu cakap, "Apa kampung mao?"

HAHAHAHAHAHUHUHUKEHKEHHIHIHUHAHA...

12 Comments:

Blogger ymn said...

kampung boylah .. hahahaha

Jun 13, 2011 3:50 PTG

 
Blogger Fahmi Ismail said...

kampung tok wan hang

Jun 13, 2011 3:57 PTG

 
Blogger pizli said...

Hahaha pandai jugak mamak buat lawak..

Jun 13, 2011 4:05 PTG

 
Blogger tasekM said...

aku pernah beli ayam goreng.
nk peha aku kata.
peha kanan ke peha kiri..? brader tu tanya.

nk kena simbah asid brader tu...


.

Jun 13, 2011 4:41 PTG

 
Blogger Maryam said...

dah ok, tanya balik. perangai mamak.

Jun 13, 2011 9:01 PTG

 
Blogger Ateeka Amer said...

@maryam. haha. mamak style.

Jun 13, 2011 9:22 PTG

 
Blogger Mehmed - said...

kampungan betul mamak tu Ahaks!

Jun 14, 2011 2:17 PG

 
Blogger asuhara sue said...

dey! bombay lah!

Jun 14, 2011 8:07 PG

 
Blogger VFN said...

uncle makan sorang ke berdua?


kah kah kah

Jun 14, 2011 2:10 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

kawan aku semalam kat restoran pesan 100 plus.

Elok je budak tu bawak sekeping handiplus.

Jun 14, 2011 2:38 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Tak ajak mamak ni join Maskara buat standup comedy?

Jun 15, 2011 5:46 PTG

 
Blogger Firol said...

KEHKEHKEH..

Jun 16, 2011 6:30 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home