"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

06 April 2011

KOMA

"Lu ada KK?"

10 Comments:

Blogger asuhara sue said...

pil kk ke tu?
eh aku first ke ni?

April 07, 2011 7:37 PG

 
Blogger Pokok said...

ni dah pitam ke belum? skang tak panggil pil KK lagi, skang panggil pil MOH. english edukasyen..

April 07, 2011 8:22 PG

 
Blogger Bukan Sepet said...

hahaha.. naga& pokok bikin gua senyum ini pagi.

Orang muda tak tau KK tu mender...
Gua tau.
Tepat sekali. :)

April 07, 2011 8:40 PG

 
Blogger mirachantek said...

KK - kelinik kesihatan.

heh.

April 07, 2011 9:59 PG

 
Blogger Pokok said...

mirachantek : KK means Kementerian Kesihatan..

April 07, 2011 10:40 PG

 
Blogger oasis said...

cuba tayangkan dalam bentuk video... mungkin boleh beri banyak ulasan ni...

April 08, 2011 12:24 PTG

 
Blogger Corey said...

KK??? Pil yang susah nak telan tu ke...bang?

April 08, 2011 2:52 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Aku ingat hang tanya, "Lu ada KY?"

April 08, 2011 5:17 PTG

 
Blogger Water Lily said...

Gua ada banyak KK. Bukan takat KK, stok Diazepam pun gua ada/ lu mau bang? hehe

April 08, 2011 11:24 PTG

 
Blogger pye:rudz said...

bapak gua ada banyak KK kat rumah. berapa bijik mau?

April 13, 2011 12:03 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home