"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 Jun 2011

Drama pendek Si Penyimbah Asid dan Si Lelaki Gasar

"Assalamualaikum, bang!" kata Si Penyimbahan Asid.

"Waalaikumussalam!" kata Si Lelaki Gasar.

Mereka bersalaman.

"Saya Si Penyimbahan Asid. Saya datang ni nak simbah asid ke muka abang." kata Si Penyimbah Asid lagi.

"Huh?" kata Si Lelaki gasar.

"Tapi..., saya tengok..., muka abang macam dah pernah kena simbah asid, 'ja..." sambung Si Penyimbah Asid.

"Amboi... muluuuuuuuuuuuuuut!" kata Si Lelaki Gasar.

FIN

7 Comments:

Blogger . said...

mulut berasid ni.

Jun 16, 2011 3:42 PTG

 
Blogger bujal X said...

penyimbah asid yang santun.

Jun 16, 2011 3:46 PTG

 
Blogger Amar Maxwell said...

"Amboi... muluuuuuuuuuuuuuut!" kata Si Lelaki Gasar sampai herot berot mulutnya.

Jun 16, 2011 5:02 PTG

 
Blogger Pokok said...

hahaha.. welcome back abg naga...

Jun 16, 2011 6:31 PTG

 
Blogger asuhara sue said...

segala-galanya asid si penyimbah asid nih!

Jun 17, 2011 7:37 PG

 
Blogger ymn said...

Naga ,

Ha Ha Ha !!

Jun 17, 2011 9:40 PG

 
Blogger Corey said...

Jadi tukang ni memang famous...paling hip la ni...tukang simbah asid :)

Jun 17, 2011 9:51 PG

 

Catat Ulasan

<< Home