"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

21 Oktober 2010

Cilakak. Bab 5

PP: Ok, cun cun. Gua buat kaler-kaler punya ni. Ada merah, ada biru, ada emas...

Naga: TR suke tu (t shirt kaler mas).

PP: Kah kah kah. Dia selera lain!

Naga: Cuma, satu gua nak suruh lu tambah...

PP: Apa dia?

Naga: Bubuh satu grafik kecik kat belakang... tulis, DI CETAK OLEH PIPIYAPONG, CEWAAAHHHH! Amacam? Kacip tak?

PP: Keh keh keh. Nanti gua fikirkan.

Naga: Bila pakai baju tu - tengok dari belakang, orang akan baca, CEWAAAHHHH! Pergh, bangsat gak idea gua ni... jenderal la katakannnnnnnn!

PP: Tak boleh bawak semayang jumaat la [kalu] gitu! Cilakak!

Naga: Ha ha ha. Semayang pandang bawoh, pandang sejadah, tunduk kepale... malu, hormat kat Tuhan!

PP: Keh keh keh. Ye tak ye juga...

Naga: Kecuali MatJan la... Kalu dia pandang bawoh pun... kalu depan dia Benon... dia boleh bace gak lagi.

PP: Kah kah kah. Cilakak!

5 Comments:

Blogger Anonymous said...

First! bangga..bangga..

~Po

Oktober 21, 2010 5:12 PTG

 
Blogger nizamsani said...

Tahniah MatJan.

Oktober 22, 2010 10:18 PG

 
Blogger MushroomCute@Mariea said...

Hahahaha..Cikgu tu jugak yang kena..

Oktober 22, 2010 11:22 PG

 
Blogger Corey said...

Bergossip kat YM.Ini lah mesyuarat tingkap sebenar.Hehehe

Oktober 22, 2010 4:11 PTG

 
Blogger Cikgooden (Selumbar Emas). said...

hahaha..dejei..

Oktober 26, 2010 5:22 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home