"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 Oktober 2010

Cilakak. Bab 4

Gua: Well, siapa 'ja dalam dunia ni yang guna nama Abdillah - lu dua orang 'ja kan (Firdaus Abdillah & Jamal Abdillah)!

PP: Betul juga tu!

Gua: Yang lelain, Muhayat...

PP: Borgiba...

Gua: Semael...

PP: Brenden...

Gua: Benon...

PP: Keh keh keh.

GG: H'ah! Mane nak 'menaik' kalu nama Benon Abdillah!

PP: He he he. Cilakak!

bersambung...

6 Comments:

Blogger sinaganaga said...

First!

Oktober 15, 2010 4:35 PTG

 
Blogger Unknown said...

woi woi ... gua la first

Oktober 15, 2010 5:04 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Gunx,
Ok, lu first!

Oktober 15, 2010 5:28 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

Adakah saya second?

Oktober 15, 2010 6:51 PTG

 
Blogger Corey said...

Gua third ke?

Oktober 16, 2010 11:56 PTG

 
Blogger Jay Harun said...

sedap jugak nama Benon Abdillah..hmm...

Oktober 17, 2010 10:19 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home