"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

02 Julai 2010

Maskara 22



Kita akan bermula awal, sekitar jam 8 malam, bagi memberi laluan kepada abang-abang bola pergi melepak di kedai mamak untuk tengok perlawanan bolasepak ya. :)

Eh, siapa ada tv dan astro - boleh bawak ke rumah PENA - kita jadikan halaman rumah PENA sebagai bistro. Sindiket Sol-Jah sanggup taja kopi.

7 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Julai 02, 2010 9:12 PG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

kopi cap televisyen? hehe

Julai 02, 2010 9:13 PG

 
Blogger Aku Seorang Picisan said...

wah, sanggup taja kopi tu, berapa gelas seorang?

Julai 02, 2010 9:19 PG

 
Blogger zan said...

Boleh minum sampai muntah..*jawab bagi pihak naga

Julai 02, 2010 10:52 PG

 
Blogger Water Lily said...

Kalau aku rasa ok, aku pergi ye bang.

Lama dah rasanya meninggalkan dunia yang aku suka nih.

Tapi kan, aku tak minum kopi dan tak minat bola.

Ada jual2 buku pun ok!

Julai 02, 2010 6:33 PTG

 
Blogger Corey said...

Mana ikon 'Like'?Nak klik..

Julai 02, 2010 8:05 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

kali ni aku 'kodi'

Julai 04, 2010 12:25 PG

 

Catat Ulasan

<< Home