"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

12 Mac 2010

Pin-up kugiran KAKI BAKAR

Foto oleh JO GHAZALI.

Paling kanan: Penyanyi utama bergaya macam penyanyi lagu berunsur agama.


Paling kanan: Penyanyi utama bergaya macam rock star. Oh ya, penyanyi utama tak hisap rokok - nak jaga suara, katanya!

Jinbara, Lipan Bara, The Fury, The Peni5, The Pres Ban, The Primary - lu orang boleh ke tepi sikit tak! The KAKI BAKAR nak lalu!

18 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

ayat y last tu riak dlm suci. hahahha!

Mac 12, 2010 5:22 PTG

 
Blogger gunx said...

dean sham kene hisap rokok la macam nih...

Mac 12, 2010 5:23 PTG

 
Blogger DeanSham said...

gunx,

gua nak kena jaga suara beb, mana bole hisap rokok. kena minu air suam ja! heheheh

Mac 12, 2010 6:30 PTG

 
Blogger Pipiyapong said...

Patutnya lu pegang air asam jawa dalam gambar tu, Deansham.

Mac 13, 2010 5:45 PG

 
Blogger Firol said...

hahahaha...:D

Mac 13, 2010 7:05 PG

 
Blogger Water Lily said...

Tepi! Biarkan mereka lalu!

Berikan mereka ruang!

Mereka adalah lelaki2 urban remaja yang terperangkap dalm tubuh lelaki dewasa( Baca:....)

Ah! lu baca la sendirik bang hahaha!

Mac 13, 2010 7:47 PG

 
Blogger tasekM said...

nampak suci je kan muka deansham tu... barangkali sbb tak isap rokok kot...

:)



.

Mac 13, 2010 1:32 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Tasik,
kepala dia pun 'suci' waakakakakaka



gurau aje, ok!

Mac 13, 2010 9:07 PTG

 
Blogger patungcendana said...

nak orang ketepi pasang siren la...hahaha

Mac 13, 2010 11:20 PTG

 
Blogger Corey said...

Wooooo...iklan rokok ke ni,bang?

Mac 14, 2010 8:51 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Amora,
HA HA.

Gunx,
Ha ha.

Dean,
Ha ha.

PP,
HA HA HA HA HA. Pegang botol Barbican pun molek juga!

Fir,
:)

Water,
Kami bukan remaja coz kami tak menari shuffle. Kami lelaki budiman sejati. HA HA.

Tasek,
Air tenang jangan disangka tiada buaya. *ahaks*

Dug,
Suci dalam debu agaknya. He he.

Cend,
Kalau tak mahu juga ke tepi - gua kasi bakar 'ja!!!!!

Kori,
HA HA.

Mac 14, 2010 11:16 PG

 
Blogger Nadine said...

ha.i likeeee u alllll.....

Mac 14, 2010 4:40 PTG

 
Blogger Bukan Sepet said...

suka suka nak bakar? lu ingat lu sapa?

Gua tak kira.
Gua tepon DOE sekarang!
Gua tepon Karam Singh Walia pun.

Pembakaran terbuka! Tolong!

Mac 15, 2010 9:30 PG

 
Blogger Melissa With Poetry said...

hahahaha..

Mac 15, 2010 1:39 PTG

 
Blogger pyerudz said...

menangis gadis-gadis genit di luar sana melihatkan gaya posing anda semua!
(sambil kelihatan mereka memegang sepanduk berbunyi: pick me! pick me!)

Mac 15, 2010 3:10 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nad,
I like you. Ha ha.

Sep,
Ha ha.

Mel,
:)

Pye,
Bukan sepanduk 'f*ck me, f*ck' me ke weh? HA HA.

Mac 15, 2010 3:13 PTG

 
Blogger asuHara su said...

ketepi! ketepi!
kaki bakar sudah mai ni!

Mac 16, 2010 10:01 PG

 
Blogger hana_kirana said...

haha cool.

Mac 22, 2010 1:12 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home