"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

09 Mac 2010

Mengapa bila Bolton Wanderers lawan Arsenal - gua kata, "Ini perlawanan persahabatan."

Ya, sebab mamat Jack Wilshere (on loan from Arsenal).
Nak kata handsome... Nakata lagi handsome, weh! HA HA.



The 18-year-old, who is rated as one of the hottest prospects in English football, joined the Super Whites from Arsenal until the end of the season in the January transfer window.

Wilshere arrives at the Reebok Stadium with the reputation as an elegant attack-minded midfielder who has represented England at every level between the U16s and U21s.

The Stevenage-born teenager became the youngest player ever to represent Arsenal when he took to the field against Blackburn Rovers in September 2008, aged just 16 years and 256 days.

He has since gone on to make a total of 15 appearances for the Gunners, scoring one goal against Sheffield United in last season's Carling Cup.

He made his Wanderers debut in the 2-0 defeat to Manchester City on 9 February, 2010.

TRIVIA:
Pipiyapong adalah penyokong tegar kelab Arsenal dan Timbalan Presiden Kelab Penyokong BWFC (M). Ahmad Azrai (budak Taiping hok berambut panjang tu) rupa-rupanya penyokong tegar BWFC juga. Keahlian Kelab Penyokong BWFC setakat hari ini berjumlah 121 orang. Yang betul-betul tengok game BWFC kat tv berjumlah 3 orang sahaja rasa-rasanya. HA HA.

5 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

ye nakata itu macho!! huhu

Mac 09, 2010 2:41 PTG

 
Blogger hy said...

friendly match sebab team soljah punya game... jenderal= taman bolton - pp arsenal

Mac 09, 2010 4:16 PTG

 
Blogger Pipiyapong said...

Aik? Banyak tu je lagi? Kalau sampai 2012 tak cukup 150, kita sokong kelab lain laa pulok, jend.

Mac 09, 2010 7:58 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amora,
Ha ha.

HY,
Ha ha.

PP,
Dengan adanya Azrai sebagai 'admin' baharu kelab penyokong ni - mungkin boleh tambah ahli lagi.

Mac 10, 2010 8:14 PG

 
Blogger asuHara su said...

"Nak kata handsome... Nakata lagi handsome, weh!"
- byk2 ayat, tu yg paling aku sokong aniki!

Mac 10, 2010 9:10 PG

 

Catat Ulasan

<< Home