"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

09 Februari 2010

Hampir 200 naskhah telah terjual dalam masa dua tiga hari buku ini berada di pasaran

"Manyak takot wo!" Stephen Keng, penulis kisah seram hantu Cina.

Prebet sapu Wak Karmon bergerak meninggalkan Bidan Sepiah yang semakin lama semakin mengecil dari pandangan Leman Kompang. Di tempat duduk belakang - Jimi Mahmud suruh Lijah Somel push, Lijah Somel suruh Jimi Mahmud shut up!

Sejak dari subuh tadi Lijah Somel sudah berkeadaan seperti itu. Sudah berbotol-botol air selusuh yang diminumnya. Tetapi, masih juga dia belum mahu beranak-beranak.




UNTUK MEMBELI BUKU SIAPA KEKAH BIDAN SEPIAH? - KLIK SEKALI!

Cepat! Sebelum anda menggigit jari.

17 Comments:

Blogger papillon putih said...

Caya la bro. Rugi tak dapat pegi Maskara haritu. Walaubagaimanapun syabas :D

Februari 09, 2010 10:41 PG

 
Blogger Oh Me said...

Cover buku ni cun...kenapalah cover buku kulit DBP tak cantik macam ni?

Februari 09, 2010 11:20 PG

 
Blogger ymn said...

guwa sdah bank in smlm.

tp ada error ..

guwa nak transfer 20.00 skali tertekan 20,000

so return to me RM19980.00

hahahahahaha

Februari 09, 2010 11:26 PG

 
Blogger Nadine said...

yaman,amaun tu dah boelh hantar pinangan bukan sekadar beli buku..ha..ha...ha..

Februari 09, 2010 12:45 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

tengah menunggu dgn sabar la la la

Februari 09, 2010 2:12 PTG

 
Blogger Baby Tiger said...

dah khatam!! :)

Februari 09, 2010 2:14 PTG

 
Blogger DeeN said...

Haha.. gua dah bayar semalam. Tingal tunggu posmen datang ngantor jer. Sila turunkan otograf besor2... hihihi..!

Februari 09, 2010 7:06 PTG

 
Blogger Water Lily said...

Bang gua tatau nak buat rebiu. Gua tau beli dan baca.

Untuk rebiu,mungkin gua kena khatam 4-5 kali.

Gua kon-fius apasal lu boleh sambung tulisan PPyapong!

Paling gua suka Diari Harimau Jadian oleh Tok R.

Dan, gua sukakan Leha Kebaya Jarang sebab dia blogger hahahaha!

Februari 09, 2010 7:08 PTG

 
Blogger kamal sabran said...

shabbas inspektor sahhab!!

Februari 09, 2010 9:42 PTG

 
Blogger Azzhar9009 said...

Pinjaman Peribadi MBSB – 1Malaysia

# MBSB merupakan anak syarikat KWSP
# Pinjaman Peribadi ini hanya untuk kakitangan KERAJAAN dan BADAN BERKANUN
# Pinjaman sehingga RM200,000
# Kadar keuntungan tetap 4.9% untuk 15 tahun
# Kadar keuntungan tetap 5.2% untuk 16-20 tahun
# Berumur 19 tahun ke atas & tidak melebihi 58 tahun semasa tamat pinjaman
# Berjawatan TETAP dan gaji pokok RM700 ke atas termasuk elaun tetap
# Bayaran balik melalui BIRO ANGKASA dan POTONGAN GAJI termasuk pinjaman MBSB tidak melebihi 60% untuk kakitangan KERAJAAN
# Proses permohonan yang mudah dan cepat
# Tanpa Penjamin. CTOS/CRISS boleh memohon
# Perlindungan Insurans Takaful Berkelompok
# Mohon sekarang hadiah menarik menanti anda

Keterangan lanjut, sila emailkan nama, handphone dan amount loan berminat ke :shyguy9009@yahoo.com

Februari 10, 2010 12:03 PG

 
Blogger KeMatZ said...

ala hari tu lupa nak mintak bro sign autograph kat buku yang dibeli... :-?

Februari 10, 2010 12:37 PG

 
Blogger crayon said...

cun.. tapi skarang tgh sengkek~

Februari 10, 2010 3:26 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Pap,
Lain kali mari ya. :)

Oh,
Cantik itu subjektif. :)

Ymn,
Barang yang baik apabila telah dijual tidak akan dikembalikan. Begitu juga dengan wang pembeliannya. HA HA.

Nad,
:)

Amora,
Tungguuuuu!

Tig,
Kalau dah khatam - sila buat pulut kuing dan sedekahkan ke masjid. :)

Deen,
Dah autograf dah. :)

Water,
Terima kasih banyak2 kerana terus menyokong kami. :)

Kamal,
Ha ha. Bukan ASP ke weh?

Kematz,
Laaaa.... Ok, bawa pada Maskara yang akan datang - gua sign. :)

Crayon,
Ikat perut - makan Indo Mi sahaja - duit selebih tu beli Siapa Kekah Bidan Sepiah? :)

Februari 10, 2010 8:41 PG

 
Blogger patungcendana said...

aku nak beli...guna maybank2u boleh tak?

Februari 10, 2010 9:37 PG

 
Blogger Pa'chik said...

bukan sitaipan keng ke??

Februari 10, 2010 11:51 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Cen,
Sangat boleh.

Chik,
HA HA.

Februari 10, 2010 1:28 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

gua dah order...bang naga. takde pakej sekali dgn baju ker?. hahahaha

Februari 10, 2010 2:53 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home