"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 Januari 2010

Eeee, comelnya dia!



Ya, saya tahu. :)

33 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

hahaha! i reserve my comment! *tergelak2 tersandar d kerusi*

Januari 15, 2010 3:13 PTG

 
Blogger famia said...

ahakhakahks.
kawai-lah!

Januari 15, 2010 4:08 PTG

 
Blogger Lelaki Autumn said...

hahah..mak aikk..pelampong..

Januari 15, 2010 4:17 PTG

 
Blogger dila raden said...

NAK PELUK!!

Januari 15, 2010 4:28 PTG

 
Blogger Bukan Sepet said...

Ya allah, keluarkanlah mamat ni dari alam kesesatan.

Januari 15, 2010 4:40 PTG

 
Blogger tasekM said...

kalau tak pakai baju laaaaaaaaagi comel bang!~

hiks.

Januari 15, 2010 5:04 PTG

 
Blogger kdee said...

comel la sgt.haha

Januari 15, 2010 5:06 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amora,
:) Ngeh ngeh ngeh.

Famia,
Kawaii desu neh! :)

Aut,
He he.

Dila,
MEHHHHHHHHHHHHHHH!

Sep,
:)

Tasek,
Ha ha.

Kd,
Comel hapeeeee...

Januari 15, 2010 5:09 PTG

 
Blogger Firol said...

ayakkkk!!!!!

Januari 15, 2010 6:13 PTG

 
Blogger humaira balkiss said...

bhaha
muke main peranan
;D
ye.
comel sngt
babyface je
haha

Januari 15, 2010 10:35 PTG

 
Blogger pisey said...

sgt.

Januari 16, 2010 1:25 PG

 
Blogger Cat Cat said...

Oh, ini mesti print & buah poster - tampal kat bilik tido Cath... Hahaha!

Januari 16, 2010 8:23 PG

 
Blogger KeMatZ said...

perhhhh......

Januari 16, 2010 8:41 PG

 
Blogger papillon putih said...

Tolong! Tolong! Selamatkan saya bang Naga! :D

Januari 16, 2010 9:32 PG

 
Blogger patungcendana said...

ekspressi muka tu sangat comel...

Januari 16, 2010 2:47 PTG

 
Blogger chempaka said...

Alalala comelnya dia! hehehe.

Januari 16, 2010 3:00 PTG

 
Blogger Corey said...

Lu somel....somel sangat sangat..lagi satu...fotogenik..hahaha

Januari 16, 2010 4:36 PTG

 
Blogger Nadine said...

mesti kecik-kecik dulu tak dapat pelampung ni...hi..hi..

Januari 17, 2010 10:31 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Fir,
Ho!

Mai,
Babyface? Ya, saya tahu. HA HA.

Pis,
:)

Kat,
Yes, please!

Kem,
Ho, perghhhhh!

Papi,
No problem! I'll heat up like a burning flame!

Cend,
Ya, saya tahu! HA HA.

Chemp,
Ya, saya memang comel! :)

Kori,
Sib baik lu tak kata gua ni fotokopi. WAKAKAKAKA...

Nad,
:)

Januari 18, 2010 8:35 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Eiiii comelnya...! Maksud aku pelampung itu... Hehehe!

Januari 18, 2010 9:06 PG

 
Blogger artisticklytouch said...

chumiiiillllll sangatttt!!!

Januari 18, 2010 11:24 PG

 
Blogger Rajuna said...

teringin jadi polis marin atau pegawai kastam kah?

Januari 18, 2010 11:33 PG

 
Blogger wahyun said...

hak-elah!
propa jenis apa ni???

Januari 18, 2010 4:54 PTG

 
Blogger si.pari-pari.melayu said...

hurm...jgn terjun! jangan terjun dengan jeans anda, takut nnt tenggelam tak2 timbul...ahahaha

p/s: sonok jmp cik naga, n hrp2 dpt jmp lagi. boleh dengar pengalaman2 yang maha hebat!

Januari 18, 2010 5:37 PTG

 
Blogger Nizam.Ariff said...

bang, kalau terjun kena bukak seluar... nanti berat.. tenggelam... hahaha

Januari 18, 2010 6:12 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Ada lagi pelampung lain yang comel - tapi tak muat!

Ar,
Ya, aku tahu! :)

Raj,
Nak jadi Baywatch! HA HA.

Wahyun,
Propa berganda-ganda!

Pari,
Kau ni... awek dengan Wahyun tempoh hari ke?

Nizam,
Kalau buka seluar - lagi berat! Berat mata memandang! HA HA.

Januari 19, 2010 10:14 PG

 
Blogger ayobkelubi said...

dapat pingat tak lepas tu?. pecah rekod tak?.hehehe

Januari 19, 2010 12:35 PTG

 
Blogger moqh said...

macam gampang

Januari 20, 2010 5:01 PG

 
Blogger si.pari-pari.melayu said...

a'ah, saya lah gadis itu. ahahaha kalau saya ni pari-pari si wahyun, si wahyun tu paru-paru saya. =D

Januari 20, 2010 10:01 PG

 
Blogger wahyun said...

propa ganda 23 bro!

ggrrrrrruuummmm!!! (gaya faizal tahir dalam iklan di sinar FM)

Januari 20, 2010 12:21 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ayob,
Dapat pengat sahaja. :)

Moqh,
Ha ha ha ha ha. Cemburulah tuuuu...

Pari,
Ho ho.

Wahyun,
Propaaaaaaaa!

Januari 20, 2010 12:49 PTG

 
Blogger Anuar Manshor said...

Sangat sesuai menjadi cover kotak rokok!

Januari 20, 2010 3:20 PTG

 
Blogger alhena said...

*pensan*

Januari 24, 2010 4:52 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home