"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

07 Januari 2010

Swing Low, Sweet Cheerio

Kalau dah kaya esok, kata arwah Mak Teh, jangan sombong diri! Stay cool!

Wah, mak speaking London, kata aku, mana belajar?

Kat TV, kata arwah Mak Teh.



Kaya macam Abdullah Jones?, tanya Ani.

Tak, jawab aku, lebih kaya lagiiiiii!

HA HA.

8 Comments:

Blogger Water Lily said...

Encik Jones kaya ke?

Selamat tahun baru bang.

Apa projek baru tahun ni?

Januari 07, 2010 11:21 PG

 
Blogger Water Lily said...

yay fisrt

Januari 07, 2010 11:22 PG

 
Blogger Anoneemus™ said...

Ahah! Shipping. apa lagi, angkut enjin jet la.

Januari 07, 2010 11:40 PG

 
Blogger Anonymous said...

ha ha ha
angkut enjin jet.

i like that.

Januari 07, 2010 12:28 PTG

 
Blogger Perempuan cerdas said...

Feewit.


M

Januari 07, 2010 12:43 PTG

 
Blogger Bukan Sepet said...

Ini syarikat, berapa ko beli?

Nak jual tak?

Ko ada nampak rumput depan rumah aku tu?

Dengan pantas ko pergi potong itu rumput!

Aku kaya!
Banyak harta!
Nanti malam, boleh rummmmbaaaa!

Januari 07, 2010 6:02 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
Projek baharu - Kekah akan terbit pada bulan Februari. Sol-Dadu sedang dibentuk. Projek2 lain - adalah dua tiga. :)

Nonee,
Cadang pun nak buat begitulah. :)

Nony,
HA HA HA. Nanti saya cuba ya. Sahaja aku.... (sambung dengan apa2 niat). :)

M,
Jom kapel! :) *ahaks*

BuSep,
Jom rumbaaaaaaaaa!

Januari 07, 2010 10:43 PTG

 
Blogger Corey said...

Lu memang dah kaya bang... :)

Januari 08, 2010 4:20 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home