"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 Disember 2009

Percubaan berani mati untuk menghabiskan baki cuti

[,]

17 Comments:

Blogger AKMAL_ALIF said...

First... :-)

Disember 15, 2009 4:11 PTG

 
Blogger gunx said...

seken

Disember 15, 2009 4:29 PTG

 
Blogger JUJUL said...

wowww...

Disember 15, 2009 4:37 PTG

 
Blogger Perempuan cerdas said...

Madu ke tiga!


M

Disember 15, 2009 4:37 PTG

 
Blogger nazriali said...

Ada berani?

Disember 15, 2009 6:29 PTG

 
Blogger DeeN said...

Bungee jumping dari sky bridge KLCC? Atau tak datang keje selama seminggu berturut2 tanpa alasan & tepon di off? Atau menculik bos sendiri? Hahahahahaaa..!

Disember 15, 2009 9:17 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

musim aji tahun ni dah abis

Disember 15, 2009 10:24 PTG

 
Blogger alhena said...

berapa hari baki cuti? :p

Disember 16, 2009 8:07 PG

 
Blogger Corey said...

Gua bekap lu bang...Apa lagi.... Hik hik hik

Disember 16, 2009 8:17 PG

 
Blogger Guten Tag said...

hurmmmmmmmmmm

Disember 16, 2009 11:31 PG

 
Blogger Bukan Sepet said...

abih tu.

mati tak?

Disember 16, 2009 11:45 PG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

buang karen je masuk ofice pun. hehe :P

Disember 16, 2009 5:44 PTG

 
Blogger mariahsj said...

Alahai, nak cuti pun macam nak pergi berperang. Ada berani ka?

Disember 16, 2009 10:47 PTG

 
Blogger Nadine said...

cuti untuk buat azam tahun baru ke?

Disember 16, 2009 10:47 PTG

 
Blogger yayang said...

nak cuti pun kerana berani mati ke. belum penah dibuat orglah syg....

Disember 20, 2009 10:47 PTG

 
Blogger ceri masam manis said...

cuti ka?

tak rugged sungguh!

Disember 23, 2009 10:26 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

mati tak...

Disember 23, 2009 5:52 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home