"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

17 Februari 2010

Berapa banyak limau yang gua dah makan ni?

Bos, tegur mamat yang berjambang macam Wolverine tu, gua dah buat dah seperti apa yang lu suruh buat... so, ada apa-apa yang gua terlepas tak, dia tanya.

Aaaaa, kata aku, gua tak nampak pula lu pegang apa-apa tadi....

Ceh, kata mamat yang berjambang macam Wolverine tu.

Hari itu. Kuala Lumpur dah tak macam selalu-selalu.

Kuala Lumpur semakin panas. Mata Jimi Mahmud semakin kelat. Semalam dia tak boleh tidur, "Panassss!"

14 Comments:

Blogger .:HalogAmora:. said...

First! :)

Februari 17, 2010 2:59 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Second :)

Februari 17, 2010 3:59 PTG

 
Blogger Bukan Sepet said...

Third! :)

... aaaaa next!

Februari 17, 2010 4:34 PTG

 
Blogger joehanip said...

cerita ini kat tgh panas terik sambil makan limau mandarin ke apa bro? tak paham wa jalan cita.

Februari 17, 2010 4:42 PTG

 
Blogger afro said...

ada limau lebih tolong hantar ke bandar X

Februari 17, 2010 8:34 PTG

 
Blogger Nadine said...

i pun pening gak...

Februari 17, 2010 11:08 PTG

 
Blogger Corey said...

Lu cuba minta mamat muka berjambang Wolverine tu keluarkan cakar.Boleh tak?Kalau boleh minta dia kupas kulit limau banyak bayak.Tengok sanggup ke tak.Bang.. Hehehe

Februari 17, 2010 11:37 PTG

 
Blogger papillon putih said...

bila cuaca panas ni tidur pakai tshirt pagoda jugak best.

Februari 18, 2010 12:38 PTG

 
Blogger wahyun said...

di chuping, perlis - telah mencatatkan suhu tertinggi pada minggu lori2 tgh punggah kotak2 limau.

Februari 18, 2010 2:24 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

dude dude, wondergirls dude...panas....

Februari 18, 2010 2:31 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

kau ni king tak habis2 dengan wondergirls

Februari 18, 2010 2:43 PTG

 
Blogger Anonymous said...

..dia nak cerita pasal buku porno yang satu masa dahulu sangat laku di pasaran. Tajuk 'Kuala Lumpur Semakin Panas' yang dikeluarkan oleh Knight Publisher...seangkatan dengan Mona Gersang.

kan ?

Februari 18, 2010 3:53 PTG

 
Blogger BooK said...

Malaya sekarang musim panas ka?

Februari 18, 2010 8:47 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

Ceh. ni kes YM gua la ni. ha ha.

Februari 19, 2010 2:17 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home