"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

11 Mac 2010

In Person (oleh wartawan bernama Gunx)


"Sajak 'Perawan' adalah sebuah sajak 'hadiah hari jadi' (HA HA) dan sajak fantasi seorang lelaki yang 'kalaulah...' Ya, kalaulah gua ada duit banyak, kalaulah gua ada kereta besar, kalaulah gua ada rumah batu, kalaulah gua boleh main gitar, kalaulah gua makan roti canai sedap tu dua keping, kalaulah gua boleh miliki perawan itu sebagai teman... sedangkan lelaki itu tidak punya apa-apa selain daripada tubuhnya yang kurus dan layu." - Sinaganaga, Jeneral Sindiket Sol-Jah.

Sembang letup bersama Sinaganaga Lan Hussain, lelaki urban yang sukakan tapak sulaiman.

(Bonus Track) Sembang letup bersama Sinaganaga Lan Hussain tentang Pyanhabib.

8 Comments:

Blogger Bukan Sepet said...

Dah baca.

Tak best sangat pun pipiyapong tu..
Gua baca sebab .. sajerrr..
(Hipokrit tahap tertinggi.)

Mac 11, 2010 2:11 PTG

 
Blogger .:HalogAmora:. said...

kadang2 jawapan tu bunyinye kelakar, pelik pun ada tp bila di baca semula ada realnye juga :)

Mac 11, 2010 2:27 PTG

 
Blogger pye:rudz said...

lu betul-betul mau terjun atau saja posing?

Mac 11, 2010 3:08 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Sep,
HA HA.

Amora,
:)

Pye,
Mesti mao terjun la, Jack!

Mac 11, 2010 4:08 PTG

 
Blogger Corey said...

Lepas makan sambal berasam jawa baru kena rokok...baru ngam.Hehehe

Mac 12, 2010 8:26 PG

 
Blogger patungcendana said...

komen sama seperti di blog yang suka minum teh tu.... sila ke sana...hehe

Mac 12, 2010 8:40 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Itupun kalau....

Mac 12, 2010 10:46 PG

 
Blogger hajarr said...

wah, laju terus aku cari bart ahmad. dan laju je jatuh cinta.

Mac 15, 2010 10:12 PG

 

Catat Ulasan

<< Home