"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 September 2009

Esok Hari Raya

"Haiyah Naga! Lain kali jangan kasi saya sakit jantung, wo!" kata Miss Ngoi.

"Apa pasal, Miss Ngoi?" tanya gua.

"Haiyah Naga! Itu buku sudah siap cetak, wo... Tiba-tiba, haiyah, saya tengok, saya ingat hah... haiyah, itu buku punya kaver sudah cetak terrrrbalik, wo!" kata Miss Ngoi, lagi.

"Ha ha! Itu kaver memang terbalik itu macamlah, Miss Ngoi!" kata gua.

"Haiyah Naga! Next time jangan kasi saya sakit jantung lagi hah!" kata Miss Ngoi.

SALUN EKSOTIKATA DAH SIAP
Image Hosted by ImageShack.us
Untuk pembelian - hubungi mana-mana penulis (Ledisordre, Yang Mimi Mortica, Hafiz Hamzah, Elle H. Afandi, Iputempe, Amaluddin Zhafir, Waterlily, Imran Abdul Jabar, Danielle Corleone, Wahyudi, Alina Abdullah, Ili Syazwani) atau emel sahaja kepada sindiketsoljah at gmail dot com (Kat 'PERKARA' - kasi tulis: "NAK BELI SALUN EKSOTIKATA, JOHN!"

T SHIRT SINDIKET SOLJAH VERSI 8.0 PUN DAH SIAP
Image Hosted by ImageShack.us
(Gambar hiasan sahaja/bukan rupa t shirt sebenar)
T shirt ini akan mula dijual semasa Maskara Shorties nanti. Berharga RM20 sehelai, macam selalu-selalu - KAMI CETAK SIKIT JE! Ha ha. Duit keuntungan jual t shirt ni akan kami gunakan untuk menjana Maskara Disember nanti! Jadi, sila beri sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Sindiket Sol-Jah ya!

GUA PUN DAH SIAPSIAP
Image Hosted by ImageShack.us
Salam Aidilfitri kepada Soljahs dan Kawan-Kawan Yang Kita Suka dan Peminat-peminat. Maaf Zahir Batin.

Gua dah nak pergi beli ketupat dan rendang! :)

31 Comments:

Blogger Danielle_Corleone said...

gua tak ada breast mcm model tu. tak seksi la nanti kalau pakai baju tu. ha ha ha ha ha.

September 16, 2009 1:40 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Leone,
Lu kasi bubuh tissue paper-lah weh!

September 16, 2009 1:41 PTG

 
Blogger Shank said...

mat mat lari makan kari ,
slmt hari raya aidilfitri.,

September 16, 2009 1:48 PTG

 
Blogger terrarosa said...

wahahaaa...
itu gambar terkini selepas beberapa minggu berpuasa ke ?
apapun selamat kelik kg la Jend.



Dari:
Peminat Soljah :D

September 16, 2009 1:59 PTG

 
Blogger Wolfis Black said...

selamat hari raya untuk kamu juga..

:)

September 16, 2009 2:24 PTG

 
Blogger MKriza said...

Batal posa saya!

Beli buku tu camner gaya pembayarannya.

September 16, 2009 2:28 PTG

 
Blogger Pnut said...

erkkkkkkkkkkk
selamat hari raye

September 16, 2009 3:02 PTG

 
Blogger Nida Shaari said...

kak pnut tu sendawa tengok gambar model kah?

Hik hik hik

Eh, lu cuti lelama pegi mana? Moh beraye rumah teman

September 16, 2009 4:07 PTG

 
Blogger Firol said...

ini gua kena beli....

baju tu..errrr..astaga bro..kurang skit pahala puasa

September 16, 2009 4:47 PTG

 
Blogger mariahsj said...

Aiyooo, seksinya...Terseksa mata kak ton tengok...
Selamat hari raya untuk Naga juga. Maaf zahir dan batin.

September 16, 2009 4:52 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

YM,
Ok.

tera,
Ok.

Wolf,
Ok.

MK,
Emel ke sindiket soljah.

Pnut,
:)

Madu,
:)

Firoi,
T shirt tu pun lu kena beli, bro. Tak beli rugi. Serius gua cakap.

Kak Eton,
Ha ha. Ok ok.

September 16, 2009 5:04 PTG

 
Blogger KeMatZ said...

itu baju ada size besar tak... heheheh :P

macam mau angkat satu lahh...

selamat hari raya minta maaf kalau ada salah silap :)

September 17, 2009 12:08 PG

 
Blogger tuan tanah said...

Selamat hari raya. Maaf zahir batin.

September 17, 2009 2:17 PG

 
Blogger Corey said...

Semua urusan ditangguhkan.Selamat Hari Raya...Kekeke

September 17, 2009 6:56 PG

 
Blogger pye:rudz said...

lepas tengok gambar t-shirt soljah versi 8.0 gua tiba-tiba rasa nak buka puasa pulak. cis.

September 17, 2009 8:47 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

kosong kosong bang :)

September 17, 2009 12:35 PTG

 
Blogger meorazor said...

hampir batal puase teman..hahahahah!

neway
Slmt Hr Rye Bro
Maaf zahir batin

September 17, 2009 2:26 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

terkopak sikit pahala posa aku hari ni... cis!

September 17, 2009 2:38 PTG

 
Blogger Anonymous said...

selamat hari raya ge..
maaf dzahir & bathin.

~po
kuala terengganu
2009

September 17, 2009 4:57 PTG

 
Blogger iYda Juhar said...

woh gamba bole kasi kurus pose nih

September 17, 2009 8:06 PTG

 
Blogger uncle apis said...

abg naga nak kahwin..???

September 17, 2009 10:37 PTG

 
Blogger Unknown said...

wah...lamanya cuti,raya sakan nie...anyway selamat hari raya aidil fitri..

September 17, 2009 11:25 PTG

 
Blogger pye:rudz said...

selamat hari raya aidilfitri.
maaf zahir batin.

September 18, 2009 8:01 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Selamat Hari Raya Aidifitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.com . Berhati-hati di jalan raya.

p/s: Kami ingin menjemput anda semua menyertai komuniti blogger kami di Malaysian Blogger Community

September 18, 2009 8:38 PG

 
Blogger Unknown said...

selamat hari raya darl :) cuti lelama2 jgn noti2...

September 18, 2009 10:16 PG

 
Blogger tasekM said...

selamat hari raya bro. maaf zahir batin.

:)

September 18, 2009 12:53 PTG

 
Blogger Ajami Hashim said...

amboiii! cuti pun siap ada poster! dengki gua tengok! :-(

Salaam Aidilfitri utk kau skuarga jugak bro! muahh! :-)

September 18, 2009 10:20 PTG

 
Blogger hani_san said...

salam en naga

selamat hari raya...sakan bcuti thn ni...semoga bgembira di hari yg mulia ini

September 19, 2009 11:17 PTG

 
Blogger hegira said...

selamat hari raya maaf zahir batin walaupun ini dah masuk raya kedua. ;)

September 21, 2009 5:20 PTG

 
Blogger Nbl Fzr said...

semat kalo betol2 kene pakai kt minah tu.

September 24, 2009 2:45 PG

 
Blogger tehOnipis said...

giur! aku giur!

September 24, 2009 11:08 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home