"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 Mei 2009

Kalau badan lu rasa panas - tak perlu minum air badak lagi dah

Sudah Terbit! Sedang Jual! Cetakan Limitasi! Bakal Sold-Out, Macam Selalu-Selalu Juga! Jadi, lu tunggu apa lagi?

Image Hosted by ImageShack.us

Blook KACIP ini telah disunting untuk penerbitan oleh dua orang mamat Cina (Asam Supali dan Lau Siew Sien). HA HA.

"Cover oleh King of Kaver memang 'kacip'!" ~ Jimi Mahmud.

21 Comments:

Blogger Nida Shaari said...

memang kacip!!

Eh, gua nak jadi pinangnya boleh?

April 22, 2009 8:21 PG

 
Blogger MKriza said...

Nombor dua! Yes... yes..

April 22, 2009 8:31 PG

 
Blogger Kenanga Biru said...

hahaha. terbaik.

April 22, 2009 9:18 PG

 
Blogger tasekM said...

nida, sila kacipkan utk aku ok!

:)

April 22, 2009 9:36 PG

 
Blogger Enche said...

bro kacip si fatimah satu..bila buleh berkacip ni bro

April 22, 2009 12:53 PTG

 
Blogger uncle apis said...

bang, kacip tu ape bang?

April 22, 2009 12:55 PTG

 
Blogger hegira said...

comfirm bestseller tahun ni!

April 22, 2009 12:56 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Madu,
Apa lak tak bolehnyaaaaa! Ha ha.

Riza,
Wah! Nak jadi orang nombor dua Pipiyapong ke?

Niko,
Ya, semestinya.

Tasek,
:)

Enche,
Bila kau free? Eh, gi makan satey kat area opis KRU tu nak?

Apis,
Kacip tu maknanya - kadang2 kita suka kat seseorang itu, tapi kita pendam saja perasaan sebab kita sedar diri yang kita ni tak handsome dan tak ada Evo nak bawa dia pergi ronda-ronda. Sampai masa kita nampak dia di sebalik tingkap kaca, bak kata Ana raffali, berkelip saja mata, dia dah berlalu pergi. Damn!

Alina,
Bestseller belum pasti. SOLD OUT - kami pasti! Humcha!

April 22, 2009 2:20 PTG

 
Blogger Enche said...

bro naga sate kat melawati gombak kaaa..ala makan bihun sup di corner dbp pun ok apa sambil dengar hon hon keta keta bos dbp yang besau tyue..kalau awek lalu buleh siulll..damnnnnn

April 22, 2009 5:32 PTG

 
Blogger Taf Teh said...

Si bisu???

yerrr, mari kita HOT-kan PP!!!

April 22, 2009 7:54 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

aku jadi tepak sirehnya.


haha

April 22, 2009 9:47 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Enche,
Makan kat mana-mana pun boleh? Eh, nak tanya, Mek ada kat Kl atau kat Kelantan. Aku nak kena pergi Kelantan pertengahan Mei ni. Kalau ada masa, kalau aku pergi ke rumah Azmi, aku singgahlah ke rumah Mek ya.

Teh (June),
Lu nak dengar dia bersuara? Ok, nanti gua majlis pelancaran Kacip kat Annexe. Mau? Lu bawak tape recorder sekali.

[Lu tahu tak, ada satu joke lu orang buat pada malam tu - air sirap sampai keluar dari hidung gua, tau! Cilakak!]

Dug,
Bila Syarikat buku lu nak keluarkan buku lagi, dude?

April 22, 2009 11:09 PTG

 
Blogger Enche said...

after aku balik ganu aku nak gi amik kacip daripada bro naga..aku dah bawak sirih bersama kapur leh kunyah kunyah kedian cretttttttttt

April 22, 2009 11:51 PTG

 
Blogger Taf Teh said...

Iya, joke mana satu yer???


Tapi bila lu sebut "meradah-radah" (???), gua hampir tersembur horlikcs suam dalam mulut. Kejam sungguh statement tu.

Ya, kita perlu bawa tape recorder ke Annexxe.

April 23, 2009 10:30 PG

 
Blogger AieSha said...

bang, fotostet kat saya satu!

April 23, 2009 1:04 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Enche,
Menarik juga cadangan tu! :)

Teh,
Mendesah-desah lah!!!!! Ha ha. Lu takpe lagi, hampir tersedak Horlicks - gua? Hah, gua? Gua dah tersedak sirap keluar ikut hidung tau!!!!

April 23, 2009 1:51 PTG

 
Blogger Sindiket Soljah said...

Ala, sirap aje. Bukannya sirap limau. Kalau biji limau terkeluar naik ke hidung, lagi sakit tau tak!

April 23, 2009 3:11 PTG

 
Blogger pye:rudz said...

gua takut lagi panas bila baca blook ni nanti, lagi parah hahaha

April 24, 2009 8:20 PG

 
Blogger ali atan said...

bang naga ni hensem di luar...;)

April 25, 2009 11:03 PTG

 
Blogger 2nd head prefect said...

kene cari ni..aku selalu panas

April 27, 2009 11:46 PG

 
Blogger zuhdi said...

saya rasa macam dah terkacip je dengan buku Kacip nih!!

April 30, 2009 2:48 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home