"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

10 Februari 2009

Maskara XIII di Planet PENA

Image Hosted by ImageShack.us
“Apa pasal bergambar di sebelah saya posing macam pemain-pemain bola sepak 'ja? He he." Ana Raffali tanya.

Gua rasa, malam tu, kejap kejap gua salam Ana Raffali, kejap kejap gua salam Ana Raffali, kejap kejap gua salam Ana Raffali, apa kena entah, berdebar! Ngeh ngeh!

30 Comments:

Blogger A t i Q a h said...

Hahah. Jangan memalam ngigau Anna Raffali sudah le.

Februari 10, 2009 10:14 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Tiqah,
Tapi malam tu gua ngingaukan Aidit Alfian. Wakakakakakaaaa... Adeh!

Februari 10, 2009 10:22 PG

 
Blogger Lily Abdullah said...

Aleh bang,ko tak nak salam pun nagn aku hahahah!

ps:nanti aku sms ko bang. Nak no phone Tafteh dan Alina.

Februari 10, 2009 10:59 PG

 
Blogger tasekM said...

malam tu aku dok kt luar tingkap. terdengar sok-sek sok-sek jejaka2 yg mengidamkan si Ana. He he he... Ya. Ana mmg hot.



.

Februari 10, 2009 11:33 PG

 
Blogger Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

cis..lu salam banyak kali? gua ingat gua je yang dia salam..

Februari 10, 2009 11:42 PG

 
Blogger ceri masam said...

mesti mimpikan ana je malam2 berikutnya, rite?
hehehehhe

Februari 10, 2009 11:47 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Water,
Lupa. Ha ha.

Tasek,
Ha ha.

Yapong,
Mula-mula gua ingat gua nak simpan bau tangan dia yang melekat kat tangan gua tu sehari semalam, gua takmoh basuh - pastu tu Alina & Zulhabri ajak gua makan nasi ayam, gua lapar, mula-mula gua ingat gua nak makan guna tangan kiri 'je beb, ha ha...

Tap!

Laaa, ada sudu plastik sebenarnya, macamana gua boleh tak tahu...

Februari 10, 2009 11:50 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Nurul,
Kadang2 abang mimpikan Nurul gak aaa. Eeeeiiiuuuuoooooo! Ha ha.

Februari 10, 2009 11:51 PG

 
Blogger ainfazrin said...

Nyesal tak salam abang malam tu. kalau tak, mesti tido malam tu meracau2 sebut nama abang.

haha.

Februari 10, 2009 12:09 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Gua berdiri kat belakang je. Sudah gembira ria. Cukup la sekadar dia tanya, "Ada orang Johor?" kepada khalayak.

Februari 10, 2009 12:46 PTG

 
Blogger sEmut said...

lu nak tau sepanjang malam bawak ke pagi tu sape je gua dapat salam?


yapong.


itu pun kat umah dia. dah rasa macam gay pulak. cis.

Februari 10, 2009 12:52 PTG

 
Blogger RY said...

haih..tengok ikut tingkap pun jadi la..

huhu

Februari 10, 2009 1:05 PTG

 
Blogger addyaholix said...

sebab dia cun bang. kalau tak, kau salam ke?

Februari 10, 2009 1:15 PTG

 
Blogger Unknown said...

boleh la kerat gambar mcm pipi gak.

Februari 10, 2009 1:21 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ain,
Kalau itu teorinya - nescaya Ana Raffali pun meracau2 sebut nama gua la ek? Ha ha.

Mau,
Gua nak komen something tapi gua tak jadilah nak komen, ha ha. BUat bawak bencana je, huhu.

Mut,
Ha ha. Macam gay pun ok - gua tak prajudis.

Razor,
Gua cadang nak alihkan notice board yang menuutup satu lagi tingkap tu, mmmm, mana nak cari tukang?

Adi,
Tok Rimau tak cun pun gua salam hapeee! Ha ha.

Kelam,
Ha ha.

Shea,
Thank you for coming. Lain kali datang lagi ya. :)

Februari 10, 2009 1:49 PTG

 
Blogger cik puan daun said...

ni la namanya musang berjanggut.. ahahaha

Februari 10, 2009 1:49 PTG

 
Blogger Unknown said...

lu ada balut tangan dgn saputangan lepas tu? kasi bau dia melekat wakakaka....

Februari 10, 2009 2:11 PTG

 
Blogger K.H said...

Macam Tok Rimau, gua pun berdiri belakang tingkap saja. Cukuplah dia cakap, "Ada orang luar KL tak?".

Gua naik motor dari hujung Puchong semata-mata kerana Ana Raffali (dan lain-lain).

Februari 10, 2009 2:40 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Daun,
Ha ha.

Amora,
Gua seluk ke dalam poket seluar ja. :)

Indra,
Lain kali datanglah lagi ya.

Februari 10, 2009 3:00 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

lu tiruk budin flet sri wangi eh??

Februari 10, 2009 3:04 PTG

 
Blogger mie3425 said...

Memang betul posing macam pemain bola jer... Baju sinaganaga macam pemain belanda

Februari 10, 2009 3:04 PTG

 
Blogger Scarlet Kiss said...

haha. insyaAllah ;)

segan gaks mula2.

Februari 10, 2009 3:43 PTG

 
Blogger Ajami Hashim said...

peh! masuk AF7 meNang tak?

Februari 10, 2009 7:08 PTG

 
Blogger AieSha said...

abg naga, jgn potong line ok!

Februari 10, 2009 7:42 PTG

 
Blogger azie said...

ha ha ha

abang naga, jangan lupa abang2 ana yang 5 orang tu,ahaha..leh lepas ke?kihkihkih

Februari 10, 2009 10:54 PTG

 
Blogger saudagar gaRAM.. said...

ana kata dulu dia sebelah katil gua..

dia syak ar..


gua segan,masa lahir dulu gua bogel..

Februari 10, 2009 11:17 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

jelesnyaaa aku.

Februari 11, 2009 8:44 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
Taklah. :)

Mie,
Tulah pasal. :)

Shea,
Apa nak disegankan. Di Maskara memang macam tu - yang nampak macam berbual mesra tu - bukannya saling kenal mengenali pun. For you info, masa kita tengok mereka berbual mesra tu - hah, masa tulah dia orang buat pertama kalinya berjumpa/berkenal. Serius.

Ajami,
Menang gak kot.

Aie,
HAHAHA HA HA. Dengan gua pun lu tercabar ke weh? Ha ha. Gua ni apalah ada - muka tak handsome, harta pun kurang, petik gitar pun major cord je. Ha ha.

Azie,
HA HA. Adehhhh...

Gar,
HA HA.

Dug,
Kau memang patutu jeles.

Februari 11, 2009 9:08 PG

 
Blogger amirnazrin said...

aduh!ada saingan nak tekel ana ni..otai pulak tu.
kene cari minyak dagu ni..

Februari 11, 2009 5:53 PTG

 
Blogger Awan Lahon said...

comelnyer dia...berbaju kuring hijau..kekeke oppss...

Februari 13, 2009 6:58 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home