"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

20 September 2007

Tidur terus?

Tik!
Tik!
Tik!

Ya bos?

Baru masuk pejabat? ... Kenapa lama sangat tidur kat masjid?

Hah? Bukankah bos yang suruh tadi... lepas sembahyang - tidur terus???

Aku suruh kau pergi tadarussssssss! Bukan tidur terusssssssssss!

Laaaa...

13 Comments:

Blogger Pa'chik said...

kekekek....
al-asan la tuh...

September 20, 2007 5:21 PTG

 
Blogger rasso said...

hahahaha...

tidu dalam tadarrrus pun leh gak :p

September 20, 2007 7:20 PTG

 
Blogger Imzadle said...

hahahaha..bleh pkai lawak ni

September 20, 2007 10:22 PTG

 
Blogger tuan tanah said...

:D

September 21, 2007 5:48 PG

 
Blogger ah kim said...

ha ha ha...tidur terus.

September 21, 2007 7:55 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Chik,
Ha ha.

Ras,
Ha ha.

Im,
Ha ha.

Tanah,
Ha ha.

Ah,
Ha ha.

September 21, 2007 9:38 PG

 
Blogger siskinny said...

hik..
hihihik...
huhuhuh...
ahahahahahhahaks....

uhuk!

September 21, 2007 12:06 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

ko pun satu, dah tau terdengar tidur terus takyah la masuk pejabat, balik rumah la baru tidur terus!

ala bos, malam malam la baru saya tadarus yaaaaaaaaaaaaaaaaa

September 21, 2007 12:10 PTG

 
Blogger Tifani Teh said...

naga... naga... (sambil geleng kepada 30 kali)

September 21, 2007 1:13 PTG

 
Blogger nUr@dDeEn said...

hak hak hak hak hak .. sah .. kurang pendengaran!! [pktaan yg telah dihaluskan]!!

Bos suruh pi tadarus? Isk, isk, muskil, muskil!!

September 21, 2007 1:48 PTG

 
Blogger kemat said...

hhaa..
bulan puasa nie telinga aku pun cuma dapt menangkap azan maghrib dengan jelas..yg lain semua samar2

September 21, 2007 2:34 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Sis,
Kalau batuk 3 kali berturut2 - kau dah boleh konsider (tabik Sufian Abas) untuk berbuka puasa tu. Ha ha.

Jai,
Abah kau berbuka di mana? Siang ada aku nampak dia... Malam? Tadi, kat masjid ada gak berlanggar2 bahu.

Teh,
Molek-molek geleng kepala tu - takut tertanggal lak kang! Ha ha.

Nura,
Jangan tak tau - Bos aku wali tau!

Perhatian:
Tadarus akan diadakan setiap hari selama 30 minit di creative dept di syarikat D. Tadarus ini dianjurkan oleh Haji Man Khamis dan rakan-rakan.

Kemat,
Jangan kau korek lak telinga kat tu weh! Ha ha.

September 21, 2007 3:12 PTG

 
Blogger F-Tia said...

tgh2 lapar nih, tersengih jua la baca entri nih.
So, dah dapat berapa juzuk tadarus??
ke...mmg setiap kali tadarus, sure tido terus?
lalalala

-d0ne-

September 21, 2007 10:43 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home