"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

28 November 2006

Dhojee

Aku switch on TV. Dalam ada muka Dhojee. Dia tengah cerita pasal CINTA.

Aku fikir. Aku rasa. Aku macam kenal dahi-dahi jenis ni. Ermmmm... tapi, di mana ya?

.

.

.

Tap!

Joe? Joe, Dhojee ni abang kau ke? Wo, kecilnya dunia.

10 Comments:

Blogger Pa'chik said...

En naga,
dah siap ke filem yang dibikin tu? Masuk AFP2006 tak?

November 28, 2006 6:48 PG

 
Blogger esis said...

oooooooo abang joe jambul kah??

November 28, 2006 9:25 PG

 
Blogger esis said...

atau abang joe mambo??

November 28, 2006 9:26 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

sememangnya wilayah perseKUTUan kecil saja ehehehe

November 28, 2006 10:22 PG

 
Blogger el-Maaniq said...

anak-anak baha zain juga!

November 28, 2006 11:52 PG

 
Blogger .:HalogamoRa:. said...

naga dude! dah byr bil elektrik nampaknye. blh ON tv.

November 28, 2006 12:16 PTG

 
Blogger hana_kirana said...

ada lima jenis cinta di dalam CINTA. cinta kau jenis yang mana?

huhuuuuu

November 28, 2006 12:43 PTG

 
Blogger semut said...

Dhojee? Dhojoe? kan lebih kurang jer tuh.kompom la tuh abang dia bro.

psst..walaupun aku tak kenal saper Dhojee n sape Dhojoe...

ARGHHHH!

November 28, 2006 12:56 PTG

 
Blogger ontahsapo said...

Filem naga kah...?

November 28, 2006 2:48 PTG

 
Blogger famia said...

ke mane tumpahnye kuah kalo tak ke DAHI.
ahkahakhaks.

November 29, 2006 9:10 PG

 

Catat Ulasan

<< Home