"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

17 November 2006

Betapa liarnya lelaki-lelaki urban ini...

Ini bukan manual rampasan kuasa!


Kau bawa lima belas ringgit ke gathering geng jurnal 2006 dan kami beri satu buku bersaiz poket!


Image Hosted by ImageShack.us

17 Comments:

Blogger neeziee said...

klau tak dapat datang macam mana?

November 16, 2006 10:46 PTG

 
Blogger Amiene Rev said...

wah. sudah begitu gimiknya. agak-agak rosyam nor datang tak?

November 17, 2006 12:15 PG

 
Blogger esis said...

sol jah, aku tempah satu

November 17, 2006 9:09 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

perghhhhhh... mantap.

November 17, 2006 9:39 PG

 
Blogger Lan Rambai said...

duit aku tinggal RM30 je ni. Rokok RM5.30, nak ngeteh malam ni RM2. rambut belum potong lagi.. kalau potong RM8... err tak cukup 70 sen lah. ehhh... malam esok nak kena beli rokok lagi... lusa, tulat? errr... susah susah susah!

November 17, 2006 10:10 PG

 
Blogger blackpurple said...

Kontra hutang hari tu la....
hehehe...

November 17, 2006 10:13 PG

 
Blogger vovin said...

nak satu!!!

November 17, 2006 10:20 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Buku tu tebal mana?

Ada tak tebal poket?

November 17, 2006 10:41 PG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Khal,
Aku rasa kalau kau susun 15 keping duit RM1, buku tu lagi tebal.

Tapi jangan la pulak kau susun 1500 keping duit syiling 1 sen!! Ha ha!

November 17, 2006 11:57 PG

 
Blogger bajukurung said...

aku bukan lelaki urban, tapi metroseksual.

hohohohoho

November 17, 2006 3:02 PTG

 
Blogger .:HalogamoRa:. said...

mmm...wa x masuk list!

November 17, 2006 5:08 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

kalau yg tak leh gi cemane?

November 18, 2006 8:16 PG

 
Blogger Romantis Selatan said...

jika ada examinasi, bagaimana mahu pergi. tidak dapat datang. cuma sampaikan salam sahaja.

salam. malam dan mimpi pahit.

November 18, 2006 8:22 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

hmmmmmm.......free tak boleh ke? hehehe.best ke gathering..?

November 19, 2006 12:51 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Nz,
Entah!

Amin,
Rosyam tak datang.

Esis,
Terima kasih atas sokongan.

Dug,
Ya.

Ram,
:)

Purp,
Hutang bila lak ni? Ha ha.

Vovin,
Kami bagi dua!

Khal,
Tak tebal tak nipis. Tapi 'sarat' dengan... Ha ha.

Jig,
:)

Baju,
Oh, iye?

Amora,
Apsal kau tak masuk dalam senarai?

Pakcik,
Kalau mao dapatkan KUDETA - hubungi Amir Mukhriz.

Roman,
Aku seronok menyamar jadi engkau di gathering GJ tempoh hari. HA HA.

“Awak Romantis Selatan? Uuuu... handsomenya!!!“ Kata awek berbaju nampak pusat tu. :)

Amirah,
Tak boleh free. :)
Gathering best. Pada kali ini - ramai blogger baru, kata penganjur.

November 20, 2006 10:53 PG

 
Blogger Ungku Nor said...

Dah beli, dah khatam membaca KUDETA..
sekarang nih,
tengah layan megren selepas baca KUDETA!!!

huaarrrggghhhh..;p

November 21, 2006 10:25 PG

 
Blogger Dhani said...

naga. aku nak KUDETA sekeping. bawak hari jumaat ni okeh. :)





p/s:- bawak lebih beb. mana tau ada orang lain yang bersama aku nak beli gak.:D

November 21, 2006 5:00 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home