"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

23 Ogos 2006

Si Penjual Burger (stadium Kubu, here i come!)

Dude,
Kau ada kenal mana-mana pembekal daging burger dan roti burger?
Pembekal Planta aku dah dapat dah....

bersambung

11 Comments:

Blogger .:HalogamoRa:. said...

alamak bro! wa x kenal sesape la...

eh betul ke nak meniaga ni....bleh bagi nama..burger naga

ha ha

Ogos 23, 2006 2:44 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Amora,
Ha ha.

Aaa... kau tahu, kuali leper tu nak beli kat mana?

Ogos 23, 2006 3:05 PTG

 
Blogger blackpurple said...

Mayonis jangan lupa taruk ekk.... hehe

Ogos 23, 2006 3:19 PTG

 
Blogger supersomething said...

ada kedai jual murah berhampiran giant melawati.

err... sungguh ke nak berniaga burger ni naga?

siapa supplier planta? Mydin? hahaha..

Ogos 23, 2006 3:25 PTG

 
Blogger Tifani Teh said...

ini soalan kuiz ke?

Ogos 23, 2006 4:03 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Purp,
Mayonis tarakkkkk enche! Burger satu hengget mana bleh taruk mayonis!

Some,
Bukan nak bersungguh2. Cuma, aku (mungkin) terpaksa.

Molus,
Ha ha. Kalau aku dah jual burger nanti - tak dptlah aku nak baca blog kau yg tak wujud2 lagi tu! Putih mata aku, sok!

Ogos 23, 2006 6:20 PTG

 
Blogger esis said...

benjo satu.

Ogos 23, 2006 6:59 PTG

 
Blogger Keluarga Zulkarnain said...

Mana lebih enak..burger Naga atau burger Ramly ;))

Hihihi.

Bunda Shafiya

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

Ogos 23, 2006 8:31 PTG

 
Blogger Keluarga Zulkarnain said...

Mana lebih enak..burger Naga atau burger Ramly ;))

Hihihi.

Bunda Shafiya

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

Ogos 23, 2006 8:32 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Abang Naga,
Cat wish you all the best in your new venture... Semoga untung banyak2 ya...

Ogos 24, 2006 2:49 PG

 
Blogger tuan tanah said...

wahhh... rugi... rugi... dah lama tak makan burger tepi jalan ni..

Ogos 24, 2006 3:38 PG

 

Catat Ulasan

<< Home