"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

01 Ogos 2006

Bang! Bang! Bang!


Hadiah bernilai lebih dua ratus ringgit untuk dimenangi!

13 Comments:

Blogger nani said...

En Naga,

saya dah baca buku nih, perut saya rs cam nak terburai bila membaca nye..so sy rs sy mampu nak mengulas.
apa criteria nak mengulas ni?

Jun 27, 2006 10:37 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sila layari:
http://ulasan.blogspot.com/

Jun 27, 2006 10:46 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Nani,
Siapa-siapa boleh ulas. Pro ke Semi Pro ke Tak Pro ke Amatur ke... Siapa-siapa boleh ulas. Ha ha.
Cepat-cepat, kejohanan ini cuma berlangsung dalam sebulan sahaja.

Jun 27, 2006 11:10 PG

 
Blogger BooK said...

naga:
aku tak baca masa tunggu bas atau pesawat
takut terlepas
jadi aku baca masa melepas
terlepas pun tak apa

Jun 28, 2006 9:31 PG

 
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

Lantik saya jadi pengerusi panel hakim ya, atas nama saya ini pengerusi KeLaPeS maka kerusi itu saya yang layak mendudukinya!

Jun 28, 2006 3:07 PTG

 
Blogger wénkt said...

nak ulas gak boleh??

Julai 20, 2006 10:50 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Wenkt,
Sangat boleh!

Julai 20, 2006 12:59 PTG

 
Blogger wénkt said...

wan dah antar penyertaan. terima ke tak?

apa pun, boleh bukak blog wan!

Julai 24, 2006 4:45 PTG

 
Blogger pakwan said...

Mr Sinaganaga.

nak tanye buku ni ada jual kat kedai buku mane2 tak? Kinokuniya KLCC@ MPH ke?

Julai 27, 2006 12:49 PTG

 
Blogger rasso said...

bro naga... buku ini baru dibeli semalam dari datuk rimau... belum habis dibaca...

tiada kekangan wa ulas le...

Julai 27, 2006 7:37 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Pakwan,
Sila datatang ke Laman Seni pada 5 Ogos. AKB ada di sana! Atau, pesan menerusi www.ujanailmu.com.my

Rasso,
Sila sila! :)

Julai 28, 2006 10:21 PG

 
Blogger Rontol said...

ayah kita bos??? huhu

Julai 29, 2006 4:01 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Sudah ada pemenang! Nanti Tok Limau akan umumkan.

Ogos 02, 2006 2:02 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home