"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

20 Julai 2006

So long, Jeri!

Suatu hari. Aku. Ben. Naik teksi. Entah mahu pergi mana. Alih-alih, ada mamat tahan teksi kami. Aku kata kepada Ben, “Mamat Scorpions (Klaus Meine?) mana yang sudah tahan teksi penuh ni?" Apabila dah dekat, baru kami perasan, “Eh! Itu Jeri!”

Teksi penuh yang kami naik tak berhenti. Jeri keep on tahan teksi lain. Makin lama aku tengok Jeri makin kecil makin kecil dan makin kecil.

http://subterran.blogspot.com/2006/07/azharis-no-longer-with-us.html

11 Comments:

Blogger dugongsenyum said...

Al-Fatihah.

Julai 19, 2006 9:44 PTG

 
Blogger abdullahjones said...

only the good die young? jadi kamu mengata saya tak good? ciss!

Julai 20, 2006 2:06 PG

 
Blogger kingbinjai said...

life goes on bro!

Julai 20, 2006 8:05 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Jones,
Eh, ke situ pulak! He he.

Julai 20, 2006 8:24 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Send Me An Angel - Scorpions.

Julai 20, 2006 8:57 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Khal,
"Monggol dah pulang - xpdc"?

Julai 20, 2006 9:51 PG

 
Blogger ontahsapo said...

takziah utk keluarganya... al fatihah...

Julai 20, 2006 10:14 PG

 
Blogger Rie said...

al-fatihah

Julai 20, 2006 11:32 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

No one like you..... Scorpions

Julai 20, 2006 12:01 PTG

 
Blogger zizie ali said...

"tiba masanya, insaflah diri,
selimut putih pembalut badan" - ahmad baqi dan el suraya

Julai 20, 2006 1:07 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

bos naga!

aku dah bagitau abah aku pasal jeri, mak ngan abah terkejut. dah bagi dorang tgk blog dan gambar jeri.

mak cite, dulu masa duduk flat cheras, jeri selalu datang makan tengahari.

abah, diam cuma masa mak riuh bercerita pasal jeri. kesian abah, aku tahu dia sedih, kawan kawan dia ramai yang dah meninggal. dulu ada kawan abah kene meninggal santau, abah dengan sedih kata "satu satu kawan aku hilang."

Julai 22, 2006 7:48 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home