"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

12 Julai 2006

Kalau sempat siap ek!

Laman Seni 5 Ogos 2006

“Anata ga kanda, koyubi ga itai, kino no yoru no koyubi ga itai, sotto kuchiviru oshiatete…

Katsumi menyanyi. Dalam suara antara dengar dengan tidak. Lagu Koyubi No Omoide yang dia suka. Lalu melurutkan pakaian anything goesnya dan terjengket-jengket menuju ke kamar mandi. Hideyoshi mengikut dari belakang. Penuh drama.

“Ambilkan tuala!”

Image Hosted by ImageShack.us

34 Comments:

Blogger sinaganaga said...

Jig,
Kau dah sewa tapak?

Julai 11, 2006 2:54 PTG

 
Blogger June said...

jumpa di sana... kalau abang sempat siap. huk!

Julai 11, 2006 3:10 PTG

 
Blogger kingbinjai said...

jumpa di sana!

Julai 11, 2006 4:11 PTG

 
Blogger Ron97 said...

aku rasa mau jual juga,
nanti aku cari majalah ujang yang lama lama

Julai 11, 2006 4:57 PTG

 
Blogger Unknown said...

bro,
tumpang sekaki boleh? jual album. kalau sempat siap juga. sewa pun kira sekakilah! haha!

Julai 11, 2006 8:14 PTG

 
Blogger Nazri said...

order! nak satu! simpan satu! order! huhuhu...

Julai 11, 2006 8:42 PTG

 
Blogger Kemat said...

wah..aktif benar kamu menerbitkan karya..nak kne paln trun KL la time tu nampaknyer..kalu jadik jumpa kat saner yek

Julai 11, 2006 9:21 PTG

 
Blogger Sayuti said...

kali ni mau juga.

Julai 11, 2006 10:46 PTG

 
Blogger abdullahjones said...

naga, saya masih belum pindah, masih dialamat yang sama. ;)

Julai 12, 2006 1:28 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Aku suka cover zine ni. Seru.

Aku bagi 5 bintang.

Julai 12, 2006 8:23 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Tak boleh nak produce Apologi Buat Hideyoshi banyak2 - nanti mamat2 yang jual Sabotaj II marah. Ha ha.

Jadi, kalau sempat siap, aku produce 20 naskhah sajalah.

Julai 12, 2006 8:38 PG

 
Blogger Rie said...

apo kelasss 20 naskah!!. pssssst mr sol jah, nati aku tak dapat. peminat ko makin ramai nih. 21 naskah aku ingat ok. hohohoho

Julai 12, 2006 8:55 PG

 
Blogger doff said...

saya nak order satu ya enche naga

Julai 12, 2006 9:16 PG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Uiks...21sx...

Julai 12, 2006 10:21 PG

 
Blogger Lan Rambai said...

ada apa kat sana 5 ogos nanti?

Julai 12, 2006 10:40 PG

 
Blogger arianna adrizal said...

hmm.. demand banyak tp supply sikit.

mcm isu gula pulak.

Julai 12, 2006 10:51 PG

 
Blogger Unknown said...

yo naga bro! ni cite apa nih? wa x paham la beb.

sewa tapak?
jumpa disana?
jual?
order?

ada event ke wei?

Julai 12, 2006 11:06 PG

 
Blogger mariahsj said...

Sinaga-naga,
Apa cerita? Buku baru ye?

Julai 12, 2006 12:25 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kalau Encik Jig sempat sewa tapak di Laman Seni pada 5 Ogos tu dan aku sempat siapkan ZINE Apologi Buat Hideyoshi pada hari tersebut - maka, aku niagakanlah zine ABH sebanyak 20 naskhah tu.

Tak mau buat banyak2 - sebab nanti ganggu penjualan zine SABOTAJ II (oleh Jig, OP, dan Amir Mukhriz) pula. :)

Kena letak tag SX21 - sebab ada perkataan 'baju tidur chiffon warna merah jambu'. Ha ha.

Vovin,
Untuk projek kali ini - Kau dipelawa untuk turut serta menjual novel ALIYA ELYANA. Sila berhubungan dengan mana2 ahli 'SINDIKET SOL-JAH' utk hal selanjutnya ya! Yuran sewa tapak? Nanti2lah kita cerita...

Oh ya, MatJan akan jual JONGKANG JONGKET pada hari tersebut. Sinaganaga akan bawa AYAH KITA BOS juga, sedikit. So, Spyz boleh bawa AKB juga nanti ya. :)

So, penulis2 blog juga dipelawa untuk datang berbincang - utk projek di Laman Seni pada bulan OKTOBER. :)

Dan, dengan segala rasminya, aku melantik diri aku untuk menjadi CEO bagi 'SINDIKET SOL-JAH'! Ha ha.

Bas,
You wanna gum, sol-jah? Ha ha.

Julai 12, 2006 12:29 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kak Eton,
Buku baru? Belum mampu lagi... Nanti2lah! Next year, maybe.

Ini aku buat ZINE je kak. Tadi, mesyuarat dengan Kak Halilah, putih kata dia putihlah, hitam kata dia hitamlah, ha ha, tapi ok... Kami makan nasi goreng akhirnya. Mesra! *ahaks*

Julai 12, 2006 12:32 PTG

 
Blogger spyz said...

ai ai sir!!!

tgk cover kau tu, aku teringat miyazaki's spirited away...

Julai 12, 2006 12:40 PTG

 
Blogger spyz said...

ai ai sir!!!

tgk cover kau tu, aku teringat miyazaki's spirited away...

Julai 12, 2006 12:40 PTG

 
Blogger ontahsapo said...

naga, buat utk aku satu naskah, jgn lupa... eh jual sticker boleh ker..?

Julai 12, 2006 1:43 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Peminat semua,
Aku nak minta maaf awal2 ni weh!

Bende ni edisi limitasi. Dan, aku pula tak pernah cam muka kau orang... Jadi, siapa datang - aku jual. Kalau dah habis - kau doa2lah semoga aku print edisi kedua. Ha ha.

Julai 12, 2006 4:37 PTG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Oit! Sol-jah sol-jah sekalian!

Tapak gerai sudah ditempah! Diulang!! Tapak gerai sudah ditempah!!

SABTU 5 OGOS 2006! Jumpa kami di gerai 33A.

Ya! 33A.

(Terima kasih untuk Amir Mukhriz atas urusan tapak.)

Julai 12, 2006 5:23 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Jig dan Amir,
Dengan kuasa yang aku ada - aku beri kau pangkat - SARJAN MEJA!

Julai 12, 2006 7:28 PTG

 
Blogger Abu Irfan said...

Meja? Gua dengar, meja disediakan, cuma kerusi saja yang perlu gua bawa dari rumah.

(Bro Jig, sorry, receptionist bersuara lunak gagal dikesan.)

Julai 12, 2006 8:21 PTG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Laman Seni?

Ogos?

Ogos aku sibuk brader. Macam mana nak ke sana.

Julai 13, 2006 8:17 PG

 
Blogger Ron97 said...

aku akan tanya rumah orang orang tua dulu,
perlu tak aku pergi untuk beri sokongan.

Julai 13, 2006 8:24 PG

 
Blogger zizie ali said...

sedang susun strategi agar berada di KL pd tarikh berkenaan.

Julai 13, 2006 9:08 PG

 
Blogger ontahsapo said...

aku nak jugak, pukul 8.15 pagi aku tunggu kat gerai 33A, aku tungguuuu...

Julai 13, 2006 11:34 PG

 
Blogger Unknown said...

saya sudah menyemak tarikh itu pada memo. dan didapati tiada sebarang aktiviti. mungkin saya akan merancang bercuti di KL dan menjengok gerai dan majalah tersebut. moga2 saya tiba sebelum majalah tersebut habis.

Julai 13, 2006 11:47 PG

 
Blogger Anonymous said...

...dan aku berfantasi dengan pakaian 'anything goes'nya....

Julai 13, 2006 1:44 PTG

 
Blogger Romantis Selatan said...

buku baru...

Julai 13, 2006 9:30 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home