"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

25 Ogos 2006

Aku *design kemeja t ni

Image Hosted by ImageShack.us
* Grafik bendera Malaysia tu ada silap sikit. Maaf, Pak Menteri!
Jangan hentam aku macam kau orang hentam budak perempuan comel tu ya!

Detail: http://rainingheaven.blogspot.com/2006/08/what-to-do-for-merdeka-month.html

35 Comments:

Blogger sinaganaga said...

Kesilapan itu berlaku kerana 1. cetek pengetahuan, 2. kekangan masa. Ha ha.

Ogos 24, 2006 7:11 PTG

 
Blogger Nazri said...

Whoa.

Jalur Gemilang

JALUR GEMILANG!

Ogos 24, 2006 7:44 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Vovin,
Dan. Alur Gemilang? Ha ha.

Ogos 24, 2006 7:56 PTG

 
Blogger Si Fakap said...

oh yeah!

gemilang, terbilang.
anak mata pun tak lekang memandang.

haha.

Ogos 24, 2006 9:07 PTG

 
Blogger rainingheaven said...

hi there!
eh, i nak t-shirt tu gaks!!
i jaga makan pada ari itu kalo tak silap i.

Ogos 24, 2006 10:00 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

Cantiknya t-shirt...
I like the design...
Modelnya pun cantik juga...

Ogos 24, 2006 11:05 PTG

 
Blogger MHidzir aka Embun said...

Wah wah wah..

mana dapat model tu..
makin semangat merdeka tahun ni..
merdekakan lah awek tu dari baju itu..
huhuhu...

Ogos 25, 2006 12:34 PG

 
Blogger Kemat said...

aku suka ngan model baju itu..maksud aku design baju itu. Kamu faham kan maksud aku. Ya. aku suka betul.

Ogos 25, 2006 12:41 PG

 
Blogger Keluarga Zulkarnain said...

Hahah.

Wah..bagus nih..kalau t shirtnya macam gitu kan...lari menjadi lebih bersemangat!

Selamat menyambut kemerdekaan MALAYSIA !!!

Bunda Shafiya

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

Ogos 25, 2006 3:55 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Faka,
Kalau kau di KL - marilah sama2 pakai t shirt tu nanti.

Lis,
Aku jumpa kau masa perut aku lapar nanti. Kendatipun, aku masih belum dapat pass pekerja dari Lynn Yasmin lagi. Hari ni kot dapat, ntah!

Cat,
Aku tak pasti - daftar - dapat t shirt - pakai semasa berlari OR daftar - pakai t shirt apa2 dulu - dapat t shirt di garis penamat???

Lis (nfc or kbs?) tolong jawabkan!!!!

Emph,
Aku akan ambil gambar awek2 yang pakai t shirt LMNFC 2006 tu nanti.

Kemat,
Turun KL la woi! Apa2hal - contact Melissa utk perincian.

Buk dokter,
Loh, mula pendaftarannya jam 5:30 (sebelum subuh?) - kue ngak bisa bangkit dari tidur seawal jam 4:30 nih... Ayo!

InsyaAllah, jam delapan - aku masih di rumah! Ha ha ha.

Melissa,
Jangan lupa, simpankan breakfast abangggg ek! Ha ha.

Ogos 25, 2006 8:44 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

nyam nyam nyam..

Ogos 25, 2006 9:13 PG

 
Blogger Pegawai Khalwat said...

Luar Jalur?

Dalam jalur gak ke?

Ogos 25, 2006 10:13 PG

 
Blogger Sir Mute Key Chicks said...

ini lebih baik dari berkemban kan?hehe.

pepatah melayu berkata.."ilmu penuh di 'dada'"

penuh sungguh dada dia kan??er..dengan ilmu.

Ogos 25, 2006 11:03 PG

 
Blogger Tok Rimau said...

Tutup mulut tu Pak Abu. Masuk lalat nanti.

Ogos 25, 2006 11:23 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Dug, Khal,
Ha ha.

Semut,
"Maaf, aku tersentuh susumu yang penuh".- Pyanhabib.

Limau,
Pak Abu kata dia tak dapat datang, dia kena gantung langsir, raya dah nak dekat...
HA HA (ambik kau - aku gelak besar macam setan dah ni...)

Ogos 25, 2006 11:40 PG

 
Blogger Puan Ainon Mohd. said...

SubhanaLLah.... Haram... Haram...

Ogos 25, 2006 12:45 PTG

 
Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Huh.... tak kusyuk la dengar khutbah jumaat nanti ni....teringat-ingat...

Ha ha...

Ogos 25, 2006 1:02 PTG

 
Blogger June said...

Pak Abu,
aku rasa hina!
rasa sungguh hina!

Ogos 25, 2006 2:07 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Puan Ainon,
He he. Kalau tak umpan - Pak Abu takmoh join berlari. :)

Purp,
Kena khusyuklah! Semasa sembahyang - mana boleh berfantasi bukan-bukan.

Molus,
Ha ha. T shirt lengan panjang - mahal! Tak cukup badgetlah!

Para Sponsor,
Terima kasih kerana menaja.

Ogos 25, 2006 2:57 PTG

 
Blogger rainingheaven said...

melissa under kbs. under pandu puteri actually. i pun tak pasti lagi sebenarnye i buat ape. ahad baru tau. 70% jaga makan la.

Ogos 25, 2006 8:16 PTG

 
Blogger Romantis Selatan said...

inilah anak malaysia zaman sekarang. berbaju seksi berbendera malaysia.

Ogos 25, 2006 8:54 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Melissa,
Jom kita bersarapan bersama-sama! *ahaks*

Sufian Abas,
Wow! See... Aku akan berjumpa dengan seorang Pandu Puteri yang comel pada hujung minggu ni. See... Wow!

Roman,
Alasan yang baik. Oleh kerana aku tidak mahu orang banyak mempersendakan bendera Malaysia (menjadikannya sebagai pakaian) - aku telah menukar sedikit paras rupanya. Bagus! Alasan ini akan aku gunakan ketika menjawab soalan-soalan pak menteri pada esok pagi.

Ogos 26, 2006 9:28 PG

 
Blogger Rie said...

awek malaysia berbendera amerika.

*wink* opppsss terbalik.

sol jah, bintang tu tak cukup besarlah. jalur-jalur tu pun kalau boleh, kasi sempit sikit.

baru stail!! jiwa muda merdeka. AAwwww..

Ogos 26, 2006 11:56 PG

 
Blogger Dhani said...

awek2 yang join larian ni semua pakai baju ni ke? kalo semua pakai baju ni, cop aku nak join jugak! hehe.:)






p/s:- abang naga. surat abg dah sampai kat kg. tapi saya kat kl. :). jom kita lepak minum2 kat kl sambil usha awek [pakai baju kat atas ni nak? saya kasi goblog by hand jek terus. boleh? :)


www.bilik.blogspot.com

Ogos 26, 2006 9:55 PTG

 
Blogger rainingheaven said...

hey!!

hq call i. spoil plan i nak ikut breakfast sama you. mereka bercadang hantar budak lain gi dataran esok, i kena bertugas buat perkara lain kat tempat lain.

sedihnye i, takle nak jumpe u dh. tapi u dok kl kan? senang2 blh la kite kluar minum ye, amacam?

Ogos 27, 2006 12:16 PG

 
Blogger kingbinjai said...

aaaaaaaaaaaaaa

sapa sapa ada tisu?

Ogos 27, 2006 6:25 PG

 
Blogger Anonymous said...

huh? anak pasca merdeka?

"dadamu di bongkar besi"

petikan lagu -Tanahairku - Harmoni.

(psssst...kau ada buat life size poster tu dak?)

Ogos 27, 2006 9:30 PG

 
Blogger kunci hilang said...

oh..! Ini diskriminasi namanya. Ha ha.

Ogos 27, 2006 8:46 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

bulat bulat design bro

Ogos 28, 2006 1:53 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Esis,
Jiwa kacau. Tak boleh fikir. Masa design t shirt tu.

Dhani,
Kau post sajalah GOBLOG tu! Aku sibuk. :)

Melissa,
Aiseyman! Tak dapat jumpa kau. Hish!

Po,
Tak. Tak ada modal. Ha ha.

Kunci,
Iye ke? Ha ha.

Art,
Yang bulat-bulat tu bukan aku deisgn. Ha ha.

Ogos 28, 2006 5:40 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Esis,
Jiwa kacau. Tak boleh fikir. Masa design t shirt tu.

Dhani,
Kau post sajalah GOBLOG tu! Aku sibuk. :)

Melissa,
Aiseyman! Tak dapat jumpa kau. Hish!

Po,
Tak. Tak ada modal. Ha ha.

Kunci,
Iye ke? Ha ha.

Art,
Yang bulat-bulat tu bukan aku deisgn. Ha ha.

Ogos 28, 2006 5:41 PTG

 
Blogger Amyz! said...

ahaha.. oohh bajet kurang kunun. itu hanya satu alasan! :-p

Ogos 29, 2006 12:23 PTG

 
Blogger jagoan said...

Mantap design kau tuh
Lebih mantap lagi kau iklankan dengan model montok tu. :D

Ogos 29, 2006 1:20 PTG

 
Blogger ~ GAB ~ said...

Pushed ups are not in my favourite list but the design is nice...

September 01, 2006 4:05 PTG

 
Blogger onthespot said...

korang nak baju amik la ku nak pompuan tu ekek

Mac 06, 2008 12:24 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home