"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

05 Julai 2005

Peminat

Dalam sebuah pertemuan, di ibukota, Rimau mengatakan, "Kepuasan bagi seorang 'blogger' ialah apabila seseorang pembaca meninggalkan komen kepada sesuatu entrinya."

Hari ini. Ada yang menelefon. Aku. Peminat? Naa... Perempuan. Yang tidak pernah. Meninggalkan sebarang komen. Kepada entri-entri. Aku.

"Semalam, I tak boleh buka blog youlah!" Dia.

"I buka ok je..." Aku.

Lupa pula. Mahu meminta. Nombor telefon tangannya. Alahai!

9 Comments:

Blogger jiGOMorrison said...

aku. telepon kau semalam. lembutkan suara. takkan kau dah tergoda?! keh keh keh!!

Julai 05, 2005 1:49 PTG

 
Blogger ayobkelubi said...

mula-mula tipon,pastu email hanto gambo tutup mata pastu jadi stalker.

jaga-jaga!.

nanti takleh nak kemut

hahaha

Julai 05, 2005 1:52 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Naga kau buat kawan gelak lala...haha..
1. Kau tak cukup ilmu memikat atau gabra..dulu yang kau terkemut-kemut tu jampi menjinakkan anjing atau perempuan?
2. Perempuan memang buat-buat tak reti first time.
3. Sejak bila kau JADI KELIRU? No tepon pemanggil memang tertera di skrin hp. Semak kat daftar pemanggil. Habis cerita.

Julai 05, 2005 4:49 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Labu,
Dia telefon ke pejabat!

Julai 05, 2005 4:51 PTG

 
Blogger spyz said...

ahh kau ni naga.
dia call saja nak confirm betul ke wujud manusia bernama naga ini..

Julai 05, 2005 6:14 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Itu stalker aku la Naga. Dia minta telefon aku, aku bagi nombor kau. Pada hari kejadian, blog aku yang rosak. Blog kau okay je.

Julai 06, 2005 10:10 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Rimau,
Siapa eh budak kau yang minat kat aku tuh?
muerekekekekekekee...

Julai 06, 2005 3:33 PTG

 
Blogger Zack said...

aku cuma nak komen pasal kepuasan bagi seorg blogger.

nikmat melihat seseorg, hatta anonymous sekalipun, mencatatkan sesuatu di post aku, adalah seperti melahap sepotong kek coklat moist selepas 2-3 tahun tak jumpa kek...

ah, korang nak kena stalk tu, korang punya pasal la...

Julai 06, 2005 4:14 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

aku tak menulis blog... sekadar membaca blog dan menulis komen (telefon belum lagi)... seronok juga rasa dihargai oleh sipemilik-pemilik blog. mo tat

Oktober 14, 2005 12:29 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home