"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

15 Julai 2005

Kalau kau terpaksa jawab soalan yang kau tak mahu nak jawab

"Antara bini pakai jarang dengan perempuan lain pakai jarang. Kau lebih pantas melihat yang mana?" Aku. Via SMS.

Senyap. Tak lama.

"Tentulah bla bla bla... bla bla bla... bla bla bla..." Mop. Via SMS.

Lama. Senyap.

"Kalau kau? Kau wajib jawab soalan aku ni!" Mop. Via SMS.

Senyap. Tak lama.

"Aaaaaaa... aku 'gay'! EeeeeeiiiuoooOOOooooo!" Aku. Via SMS.

Ha ha.

11 Comments:

Blogger Bukunota said...

bini sendiri yg pakai jarang lah nak tengok. tengok pompuan lain pakai jarang rendah sikit (kot) tahapnya dr tengok filem blue tapi dua2nya lebih kurang sama - korang tak boleh terkam pompuan tu:-

1. pompuan pakai jarang - korang terkam nanti kena tuduh cabul
2. pompuan tak pakai baju dalam filem blue - korang terkam sama ada orang kata korang gila atau korang kena karan!

Julai 15, 2005 11:52 PG

 
Blogger moplantai said...

oi oi oi... nasib baik ko tulis bla bla bla... private n confidential jer jawapan tuh. Huh! Ha ha ha ha. Jwpn ko mmg buat aku terkejut beruk!

Julai 15, 2005 12:16 PTG

 
Blogger Bukunota said...

"Orang gila tak akan mengaku dia gila."
- quote dalam pilem lakonan Sarimah (?), isteri yang hilang dan lakinya (Jins Shamsudin) kawin dgn adik Sarimah.

Julai 15, 2005 4:44 PTG

 
Anonymous Op said...

"ni sms sinaganaga ni apa abang jawab semalam?"

"abang jawab - 'bini aku. sbb mesti dia kantoikan aku tengok pompuan pakai jarang'"

"ooooo tengok pompuan pakai jarang yaaaa!"

"erk!"

Julai 15, 2005 11:39 PTG

 
Blogger d'arkampo said...

Naga,

Sedang aku mencari-cari...cerita-cerita karut tentang Ayah Pin dalam internet.

Blog ko diulang dua kali.Dalam carian.

Jadi.Kalau nanti 'Kerajaan Langit' milik Ayah Pin mula mengenakan 'cukai langit' seperti cukai tanah dan cukai pintu. Adakah engko akan terkecuali?

ha ha ha ha ha ha...

Apakah manusia ini sudah hilang pertimbangan logiknya?

Julai 17, 2005 11:28 PG

 
Anonymous labu_labi@Yahoo.com said...

Naga kau gay..ah! 2 dalam satu? Buktikan dakwaan kau itu benar belaka...nak tengok! Haha

Julai 18, 2005 9:26 PG

 
Blogger Bukunota said...

labi jangan kau mintak benda yg bila kau tengok tak lalu makan nasik!

ada sesiapa yg lalu makan nasi tengok naga pakai baju jarang?

Julai 18, 2005 11:29 PG

 
Blogger amyz! said...

eeeeiiiiooooeee..

Julai 18, 2005 12:38 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

bukunota,
kalau naga pakai baju jarang kira ok lagi. tapi bila dia pakai seluar jarang atau kain jarang. eeuwwww.... uweeeeeeeek uweeekk!!! jangan bayangkan! jangan bayangkan!!

Julai 18, 2005 12:56 PTG

 
Anonymous labu_labi@Yahoo.com said...

Bukunota, kawan jenis tengok apa pun makan laju semacam. Tak 'jas'! kata orang Pahang. Muntah tidak, terkenang-kenang pun tidak, dan seumur hidup kawan belum pernah pengsan. Syukur. nikmat tuhan!

Julai 18, 2005 2:24 PTG

 
Blogger tujuh86 said...

labu labi,
Aku rasa kau sesuai masuk Fear Factor. Tapi bagi mereka yang punya imaginasi yang tinggi ni, tengok sekilas saja sudah terbayang. Berhari-hari. Terngiang-ngiang di telinga. Menusuk-nusuk di hidung. Sayugia, terus menjolok-jolok tekak.
Punya imaginasi tinggi boleh dianggap nikmat tuhan juga. Tapi dalam hal sebegini, sudah jadi sumpahan pula. Adush!!!

Julai 18, 2005 5:37 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home