"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

20 Januari 2005

Gesel yang membakar kalori

Ciuman sahaja berupaya membantu seseorang membakar sebanyak 20 kalori dalam badan. Tetapi, hubungan seks yang sempurna pula boleh membakar lebih daipada 200 kalori.
~ Seri Dewi & Keluarga, Okt. 2004: m/s 118

Malam tadi. Aku menelefon Jegang.

"Bro, aku tengah makan! Sambil gesel-gesel kaki!"

Kami ketawa. Bersungguh! Kemudian, kami sama-sama 'letak' telefon.

Dan... ermmm! Aku terlupa untuk bertanya. Jegang sedang gesel-gesel kaki Itote atau sedang gesel-gesel kaki meja makan? Berapa agaknya kalori Jegang yang akan terbakar ya? Ntah!

NOTA KAKI BANGKU: Jegang ialah suami kepada Itote. Maklum!

3 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

Wow. banyak lagi aku kena balajar rupa rupanya!

Rostam 78

Januari 20, 2005 12:48 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Tok R:
Mlm jumaat. Masa utk bakar kalori.

Januari 20, 2005 1:48 PTG

 
Blogger red said...

weh! naga, aku jumpa tempat roti bakar ngan KAYA nye..kena ngan kopi O nye yang memang KAWWW....tunggu aku cerita kat...tempat aku ler...heh..heh..
bole jadi tempat port kot?

Januari 23, 2005 10:24 PG

 

Catat Ulasan

<< Home