"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

16 September 2011

Makcik Rozie yang kita suka

Ini kek yang anda buat.

Ini kek yang Makcik Rozie buat.

Ini kek yang Master Chef buat.

Soalannya, siapakah Makcik Rozie? KEH KEH KEH

(Nyatakan jawapan anda di ruang komen blog ini.)

20 Comments:

Blogger en.sani said...

teringat rozie Phua Chu Kang...

September 16, 2011 1:43 PTG

 
Blogger Anoneemus™ said...

Makcik Rozie adalah Rozita Che Wan punya mak menakan.

September 16, 2011 2:39 PTG

 
Blogger JelinaJoli said...

panggilan shahir kepada rozita che wan

September 16, 2011 6:50 PTG

 
Blogger lavender harum wangi said...

Makcik Rozie adalah bibik baru Abam Naga. Kehkehkehkeh.

September 16, 2011 9:06 PTG

 
Blogger Kehelan said...

Makcik Rozie Tiger, adik kpd pakcik Mail Lambung

September 17, 2011 7:14 PG

 
Blogger Aku said...

makcik rozie, pembuat kek yang tak sesedap master chef...

September 17, 2011 10:29 PG

 
Blogger Amiene Rev said...

Makcik Rozie ialah di mana-mana.

September 17, 2011 1:43 PTG

 
Blogger Pa'chik said...

apa yang makcik rozie buat bukan lah kek sebenarnya, tapi kesepian... :)

September 17, 2011 7:26 PTG

 
Blogger pye:rudz said...

gua mengesyaki makcik rozie ialah panggilan manja untuk rozie rashid.

September 19, 2011 9:54 PG

 
Blogger Anonymous said...

makcik rozie adalah adik beradik mat indera.

~po

September 19, 2011 12:27 PTG

 
Blogger Faaein Talip Roy said...

hamba-Nya.. ^^,

September 20, 2011 8:19 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

Makcik Rozie pembuat kek.

September 20, 2011 1:45 PTG

 
Blogger bjay69 said...

makcik rozie. makcik rozie ler... itu pom xtahu ker...

September 20, 2011 2:41 PTG

 
Blogger Remy said...

Skandal terbaru Naga.

September 21, 2011 8:32 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Komen terbaek:

Pa'chik berkata...
apa yang makcik rozie buat bukan lah kek sebenarnya, tapi kesepian... :)

September 21, 2011 9:21 PG

 
Blogger Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tak tahu nak jawap apa, tak jumpa makcik rozie pun.

September 27, 2011 12:54 PTG

 
Blogger F A R Y N said...

GF baru uncle.. =P

September 27, 2011 4:01 PTG

 
Blogger kepollica said...

Makcik Rozie membuat kek di kala hati yang gundah gulana.

Oktober 03, 2011 1:28 PTG

 
Blogger CikguShikin said...

awatla semua entry dan komen kat blog ni membuat aku tergelak sorang2..suka..

Oktober 31, 2011 7:02 PTG

 
Blogger Syaz said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Januari 02, 2012 3:04 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home