"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

06 April 2010

Bila

Bila rindu kau serulah namaku.

13 Comments:

Blogger Water Lily said...

Rindu, aebab rasa berabad tak komen kat blog kau bang hahaha!


Dan aku tau apa kau akan cakap
"Takde maknenye.. hahaha!"

Jumpa di bengkel AVA bang. Insyallah

April 06, 2010 11:02 PG

 
Blogger gua.kringet said...

gua berimaginasi...
jika mungkin, ada seseorang menyeru nama lu...dalam satu nafas...pada kadar suara yang bernada tinggi...terutamanya berlatarbelakangkan tepian tasik...

sah...memang epik...

April 06, 2010 12:43 PTG

 
Blogger ymn said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

April 06, 2010 12:43 PTG

 
Blogger ymn said...

naga ..naga ...nagagggggggggggggggaaa

April 06, 2010 12:46 PTG

 
Blogger papillon putih said...

...bila ku resah ingin rasa ku bertemu...aku jadi tak menentu...eh eh silap silap itu lagu siti fairuz :D

April 06, 2010 1:26 PTG

 
Blogger artisticklytouch said...

nanti dapat apa kalau ku seru namamu?

April 06, 2010 3:04 PTG

 
Blogger Bukan Sepet said...

Sangat gay la aku kalau aku seru dan nyatakan kerinduanku pada mu...

Choy aaa!

April 06, 2010 4:43 PTG

 
Blogger Anoneemus™ said...

Naga...Naga....


Tak jadi apa pun bila seru?

April 06, 2010 5:05 PTG

 
Blogger Firol said...

ringkas dan padat

April 06, 2010 9:54 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

Ge!






(sambil angkat & lambai kedua-dua tangan tinggi-tinggi)

haha

April 07, 2010 12:37 PG

 
Blogger Water Lily said...

Patutlah, komen pun tak jawab. Pergi Kampala, Uganda pula ke?

April 07, 2010 12:53 PG

 
Blogger MARSLI N.O said...

Sdr Sinaganaga: Tahniah kerana mulai menjadi selebriti. Tentu beratkan memanggul beban kan?

April 07, 2010 2:33 PTG

 
Blogger Reggae Butik said...

http://reggaebutik.blogspot.com/

What we need is LOVE..

Salam singgah...

April 11, 2010 3:01 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home