"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

31 Oktober 2009

Bagi gua setelkan Maskara Shorties ni dulu...

Peha gua sakit. Entah apa pasal. Ada yang suruh gua pergi klinik. Ada yang suruh gua pergi urut. Ada yang suruh gua tampal dengan koyok. Ada yang suruh gua sapu dengan Yoko Yoko. Ada yang suruh gua sapu dengan minyak panas warna merah cap Pak Haji Dawam Mude. Ada yang...

"All this while you letak apa 'ja?" tanya Ani Beyonce.

"Air paip!" jawab gua.

HA HA HA. Ok dude, gua nak pergi mandi!

22 Comments:

Blogger sinaganaga said...

first

Oktober 31, 2009 12:36 PTG

 
Blogger Danielle_Corleone said...

gua 2nd!

Oktober 31, 2009 1:51 PTG

 
Blogger lonelyroseblack said...

bro, suh awek tolong settle.. :)

Oktober 31, 2009 3:40 PTG

 
Blogger Fauzan Ahmad said...

gua rasa kene scabies!

Oktober 31, 2009 10:11 PTG

 
Blogger Corey said...

Top 5...Ada lebam lebam warna biru tak?

Oktober 31, 2009 10:18 PTG

 
Blogger Cat Cat said...

sapu minyak cap KAPAK... haha!

November 01, 2009 12:07 PG

 
Blogger Fadzlena said...

bang naga,

gi klinik je la..takde la meneka dlm kesamaran..hihi

November 01, 2009 5:42 PG

 
Blogger Nadine said...

apa sudah jadi bebeh...

November 01, 2009 10:52 PG

 
Blogger Water Lily said...

aik nampak sihat je berasap malam tadi haha!

November 01, 2009 12:01 PTG

 
Blogger maEL said...

entah, gua tengok malam tadi lu cergas je..hahaha..

apepon maskara mantap walaupun hujan kejap luar kejap dalam kejap luar balik..haha..

November 01, 2009 1:56 PTG

 
Blogger dugongsenyum said...

muscle pain angkat barang2 ?

November 01, 2009 10:39 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Lone,
Awek mana lak gu anak cari, bro?

Fauzan,
Gua syak punlah.

Kori,
Tak ada pulak.

Cat,
Pijau tu be!

Fazleena,
Ok bebeh. :)

Nad,
Dunnolah bebeh.

Water,
Sakit kat dalam siapa yang tahu... :)

Mael,
Tu la tu - gua amek kesempatan kat sini untuk ucap terima kasih kat Mior, Ayie, Daeng hok tolong gua angkat kerusi basah and Dean Sham dan Kawan-kawan Yang Dia Suka kerana tolong pindahkan peralatan. Dan kepada semua yang membantu kami dan yang setia menonton walaupun hujan turunnnn...

Guys, terima kasih banyak-banyak!

You guys rockkkkku!

Dug,
Agaknyalah!

Hye dude, terima kasih kerana sambut wayar karan!

November 01, 2009 10:48 PTG

 
Blogger Anoneemus™ said...

Sakit paha? sebab pakai high heels kan?kan?

November 02, 2009 12:49 PG

 
Blogger dugongsenyum said...

bang Naga,
for you, a thousand times over..

November 02, 2009 9:31 PG

 
Blogger tasikmerah said...

pinggang sakit tak bang? hiks. :P



.

November 02, 2009 10:50 PG

 
Blogger tentangseseorang said...

dah settle kan bang? sila la sapu minyak merah itu. ahahaha.

aku nih pun dah kengkang berjalan. sabtu dekat shorties ahad belasah main futsal lagi. kalau tak kerana dah janji dengan klien. haruslah aku mc hari ini

November 02, 2009 2:21 PTG

 
Blogger oranglidi said...

nasik satu!

November 02, 2009 2:57 PTG

 
Blogger blue_cherry said...

he he.. gud luck with the air paip..

November 02, 2009 3:03 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Neem,
Entah. Nora Danish bunian cubit kot, entah, he he.

Dug,
Wokeh.

Tasek,
Sakit.

Ten,
Ho la. Mmmm...

Lidi,
Siapppppppppppppp!

Ceri,
:)

November 02, 2009 4:17 PTG

 
Blogger DeeN said...

Sapu minyak kuda / tomoi - made in Thai!
Hehehe...!!

November 02, 2009 9:11 PTG

 
Blogger Anak Bumi said...

saya tak 'sejuk' sebab tak pergi Maskara. haha!

November 02, 2009 9:37 PTG

 
Blogger kuyie said...

last?????

November 03, 2009 2:26 PG

 

Catat Ulasan

<< Home