"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

02 Jun 2005

SMS TV (new tv station in town)

"Seorang guru agama yg hilang d kota tinggi dtemui di bt ferengi – Rtm." Rimau. Via SMS.

"Alhamdulillah utz selamat." Rimau. Via SMS.

"Rimau, thanks kerana jadi radio aku. Aku masih di opis. Mentelaah pelajaran. Warden tak kasi tengok tv." Aku. Via SMS.

"Utz tersedr pensan d bt ferenggi. Ke balai polis. Ke hospital. Blum ke jhr. X cedera. Last sedar d mpti. Hantu = 1 melayu 1 india. Org rupa cam Hail masuk ntv7." Rimau. Via SMS.

"Orang rupa macam 'hail' hilang dr (syarikat) D. Menurut sumber2, "ada nampak di dlm tv/ntv7". Oit, staf dok kerumun aku. Aku wat 'live telecast' baca sms ko." Aku. Via SMS.

"Back to you gerald (benedict)! :-)" Aku. Via SMS.

"Prequel-Bini utz terima sms kata suami kena tangkap along. [Iklan tv]. Wang ugut dsyaki org amik kesempatn. Kawan2 utz tolong cari – TokR melapor utk sms news." Rimau. Via SMS.

"Aaaaa... Berita sokan lambat lagi ke? Ha ha." Aku. Via SMS.

"Berita ratu gawai 2005. Juara = ester 24thn. Syukur. Cenel surf. Klik. Who next - my mader. Klik. Chingchong. Klik. Iklan syampu. Aku betul arial utk jelaskn muka model." Rimau. Via SMS.

NOTA KAKI BANGKU: Uzt. Ali Supandi merupakan adik kepada Encik Taib Supandi, rakan sepejabat kami; yang paras rupanya macam Hail Amir.

5 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

meluas sungguh berita sms ni ya. sampai ke ratu gawai pun dia cover hehehe...

Jun 02, 2005 11:11 PTG

 
Blogger Sufian said...

En Naga,

Silverfish di bangsar, tingkat 1, jalan telawi 3, di bawahnya Devi's Corner dan Madam Kwan's. Alamatnya 67-1 jalan telawi 3, bangsar baru, 59100 kuala lumpur. tel: +603-228 448 37 fax: +603-228 448 39.

Kod Rahsianya: Untuk En Ghazali Bunari, dari Sufian Abas atau Irman. Sila bercakap dengan Cik Phek Chin atau En Raman Krishnan. Lebih afdal jika bercakap dengan Cik Phek Chin.

Sekian terima kasihi, disudahi dengan, maju sukan untuk negara.

Jun 03, 2005 10:13 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

naga, apa komen hail amir bila tau sms misteri tu hanya hoax?

Jun 06, 2005 1:48 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Kami gagal mengesan 'hail amir'...

Jun 06, 2005 2:02 PTG

 
Blogger Unknown said...

Aku suka Hail Amir...teringat duetnya bersama Uji Rashid...

Jun 08, 2005 3:55 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home