"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

25 Januari 2005

Kasut ada lampu-lampu?

Kasut HP aku punah. Dah tiga tahun dah pun. Memang patut punah. Dan aku beli sepasang kasut baru buatan Italy ketika dalam pantang 'rajuk yang panjang' tempoh hari.

Hari ini, dari pagi, aku tak pakai kasut itu. Aku pakai selipar. Warna biru.

"Eh! Encik Naga pakai selipar saja ke? Mana kasut baru?? Ooo... mesti segan nak pakai. Sebab kasut Encik Naga ada lampu-lampu di tapaknya ya?"

CHOI!!!!!

3 Comments:

Blogger Itote said...

Kasut ko berlampu atau kulit kaki dah tumbuh lampu..(melecet!!)

Januari 25, 2005 3:48 PTG

 
Blogger AhsueZ said...

Ade lampu? Mcm kasut anak sedare saye. Tak pon mcm kasut anak pak cik kot?

Januari 25, 2005 3:59 PTG

 
Blogger red said...

lampu? roda pun ada?

Januari 26, 2005 7:35 PG

 

Catat Ulasan

<< Home