"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

11 Disember 2004

Alhamdulillah! Aku tak hamil...

"Kau sakit?"

"Sikit..."

"Pergilah ke klinik! Petang nanti, selepas aku dan papa habis kerja, aku minta papa ambil kau dan kita pergi ke klinik ya!"

Sampai di klinik, sebelum berjumpa doktor, kena isi borang. Aku suruh Miyuki yang isikan kerana aku tak reti nak baca tulisan cacing kerawit 'bahasa nombor dua tersusah di dunia' tu (aku petik kata-kata Rudy Bluehikari).

"Nama?"

"Labu."

bla bla bla...

"Adakah kamu hamil?"

"Hah? Nak kena isi juga ke?"

"Ok ok, aku tulis TIDAK HAMIL ya!"

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home