"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

10 Disember 2004

Apabila PEMIMPIN berbual-bual...

11:30 malam.

"Cover GT3 tu best. Kau memang boleh baca fikiran aku. Kalau aku kaya esok lusa, kita buat cover warna pula."

"Aku selsema. Hidung tersumbat sebelah. Ubat tak ada dalam ice box. Kalau kau kaya malam ni pun hidung aku tetap tersumbat sebelah."

"Baru baik batuk, selsema pula. Kau kena kurangkan main hujan."

"Aku ingat, aku kena kurangkan main semua bendalah."

NOTA KAKI BANGKU: Perbualan Pemimpin GEJU dan Pemimpin Kump. Abang Sembilan ini telah berjaya dipintas oleh Bukit Aman. Sebelum melelapkan mata, mereka bersetuju dengan satu perkara - KUNG FU HUSTLE dengan MI KUNG FU adalah perkara yang sama sekali berlain!

SOALAN: Kau rasa, apa Pak Lah kata/tulis apabila dia SMS Thaksin?

1 Comments:

Anonymous Tanpa Nama said...

Inilah yang paling hampir kepada tangisan berdarah:
http://digilander.libero.it/kittypensa/Immagini/crow3poster.jpg

Tapi versi kau lagi mengerikan.


Tok R

Disember 10, 2004 5:41 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home