"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

19 Oktober 2004

Riak ikan di air

Apabila akak yang seorang itu tahu bahawasanya Dalilah dan WakTam tu Jawa totok, cepat-cepat dia tanya aku.

"You orang apa Naga?"

"Saya Singaporean ler akak!"

"You RED?"

"Am French!!"

So, saya (kami?) telah belajar satu perkara dari Rimau, Spyz dan MatJan: Untuk jadi blogger tersohor, kita mesti riak! Kalau boleh, biar riak yang maksima!!

PERIOD

8 Comments:

Blogger red said...

"You RED?"
"Am France!!"

...French car driver/owner...

Oktober 19, 2004 1:34 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Peugeot ke?

Oktober 19, 2004 7:56 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Adalah ilmu mengenal diri yang tinggi untuk merasa rendah diri dengan cara mengaku diri punya sifat buruk iaitu riak. Dengan kenyataan ini, adakah aku ini meninggi diri atau merendah diri? .Tandasoal.

Oktober 20, 2004 9:37 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Jawa totok tuh Jawa mundur ke? Laaa... ingatkan Jawa totok tuh Jawa Pan Asia. Ni, siapa dah salah beri info kat aku nih? muerekekekekekkeeee...

Oktober 20, 2004 2:30 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

WakTam,
Ada orang suruh poskan komen: "WakTam tu walaupun Jawa (tot tot?), dia Jawa Handsome!"

Oit! Ini weblog aku ler... Mana ada orang minta owner komenkan bagi pihak orang lain... Aiii, bertuah ler ko bang!

Oktober 20, 2004 2:35 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Rimau,
Kau BERBELANG-BELANG!

Oktober 20, 2004 2:41 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

aku nak riak sebab ko masukkan aku dlm golongan blogger tersohor.. hahaha (gelak riak..)

boleh riak, tapi make sure ko popular.. kalo tidak orang akan kata "who the hell is this guy.."
:-)

Oktober 20, 2004 10:34 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

i rase naga, u lepas as a singaporean n red tu kalau cakap mix pun, i percaya.
hmmmm... rase nye kan, i can guess org yg cakap tom thumb tu jawa handsome, pun.... org jawa juga... betul??? tu la, cakap kat tuan punye badan tak percaya, ade yg admire, sampai amek gambar la... jangan mare...

Oktober 22, 2004 9:00 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home