"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

08 Oktober 2004

Silap tu...

> rentakkehidupan said...
> Terhibur baca... Bukan org lelaki je ada jiwa kanak2... aku yg
> pompuan ni pun ada gak.. setiap pagi sabtu & ahad suka tengok
> citer Super Dollica... dulu2 suka tengok citer The Smurf...

Naga said...
Silap tu. Orang perempuan tengok kartun sebab dalam jiwa mereka ada sifat keibuan.

Aku seperti anak-anak
Nakal!

Dan
Kau seperti ibu-ibu
Penyayang!

NOTA KAKI BANGKU: Hah kan... kan, kan, kan... kan aku dah 'start' tulis sajak dah... tu yang malas tu... Ok, selepas ini NO MORE SAJAK dalam ini weblog ya! :)

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home