"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

22 Oktober 2004

Pintu keahlian pun terbuka

"Dah, siap dah! Dah boleh kahwin dah ni." Kata Tok Mudin. Itu dulu.

Aku tak tahu. Sungguh. Dengan hanya melayari ke laman web www.gengjurnal.net dan menaip KATA NAMA dan KATA LALUAN di ruang DAFTAR MASUK - secara automatiknya aku sudah dikira ahli GEJU! UaaaahhhHHHH!!!! Macam bersunat dulu! Kejap dah siap!!

Tanpa perlu membayar yuran pendaftaran, tanpa perlu membayar yuran tahunan dan tanpa perlu mengisi borang yang teksnya bersaiz sepuluh poin guguk memenuhi satu setengah halaman kertas A empat pun, alahai!

Tapi... aku tak ada nombor keAHLIan pun macam orang lain? Aku special kot, ntah!!

1 Comments:

Blogger Tok Rimau said...

1. Kau ahli 1270.
2. Kali kena bayar, tak dak orang masuk GJ.
3. Kita minta orang infak ikhlas je :) macam gi ceramah Mat sabu.

Oktober 22, 2004 4:50 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home