"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

30 Oktober 2004

Kita suka lagu-lagu yang sedih...

"Tak gunalah engkau Naga. Engkau memang suka bermain-main dengan emosi... Uuwaaaaa! Laki aku sampai baling sekotak tisu... bla bla bla dan bla bla bla..." Datin D menelefon. *sob* Ada bunyi hingus yang turun naik turun naik di rongga hidung, berbaur dengan nada C major suaranya. (Selalunya dia F sharp! ha ha)

Tengok beramai-ramai memanglah tak terasa apa. Sebab, semua 'dok pakat control macho'. Tapi, apabila tengok sendirian di rumah... aku tahu, ada... - satu, dua, tiga, empat orang yang dah melalak! Yang tak mengaku tu memang ramailah...

Ini semua hasil penangan teks Rimau + teks 'syok sendiri' aku + runut bunyi 'Lagu-lagu Sedih yang Kita Suka'... dan dia orang pun suka-suka nak melalaklah!!!

Bukan salah aku seorang ya...

NOTA KAKI BANGKU: Aku tengah usahakan sebuah lagi video clip. Ingat nak ambil Erra Fazira berlakon - tapi mahal sangat kot, ntah! Hah! *kelepap* Kali ini, aku akan sajikan sesuatu yang 'fast', meracau-racau dan mengganggu fikiran. Tunggu!!!

5 Comments:

Blogger Tok Rimau said...

Sebenarnya suatu masa adalah video http://www.lasso.com.my/didiz/blogger.htm (kawan aku)

Aku tak sedih masa tengok video dia. Bila tengok video kau aku tangkap sayu pulak. Tapi tak la nangis.

November 01, 2004 5:29 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

November 01, 2004 6:22 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

November 01, 2004 6:22 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Aku tahu kenapa kau sayu.

PERTAMA: Video aku lebih sharp. Ha ha

KEDUA: Aku garap video tu dengan SEPENUH JIWA... itu sebab video clip aku ada 'soul'!

November 01, 2004 6:25 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Terima kasih kepada Pakcik?, Didiz dan Rimau.
Kalau nama-nama kalian tidak tertera di bahagian creadit VCD aku tuh maknanya 'aku memang tak tahu menahu'!

Thanks again my friends.

November 02, 2004 9:16 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home