"Gua cukup takut bila Sinaganaga berfikiran macam ni. Sebenarnya gua cukup takut bila Sinaganaga berfikir. Sinaganaga memang serba boleh, dan mempunyai misai yang sungguh jantan, tapi berfikir bukanlah kekuatannya." - Sufian Abas.

24 April 2006

Hujung minggu ini, Sinaganaga libur-libur di

LIVE PERFORMING ARTS CONCERT
"The Kingdom of Rebel"
[Media workshop + Music Electronic workshop + Short film/video screening + Presentation]


di
Pelita Hati House of Art
No. 22, Jalan Abdullah
off Jalan Bangsar
59000 Kuala Lumpur.
Tel: 03-2284 8380

30 April | Ahad
12 tengah hari - 11 malam

19 Comments:

Blogger sinaganaga said...

THE HOUSE OF NATURAL FIBER (INDONESIA) ada.

Si Venzha yang udah ngetop-ngetop di indonesia dan antarabangsa pun ada.

Tommy Surya pun ada.

Irene 'ira' agrivina juga ada.

THE WORKS (MALAYSIA) ada.

DIGITAL MALAYA (MALAYSIA) pun ada.

AKTA ANGKASA (MALAYSIA) juga ada.

SINAGANAGA sama PARKINGPROJECT, loh, udah tentu adaaaaa...

Muerkekekekekekee..

April 24, 2006 10:36 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Pergi GOOGLE dan search for VENZHA!

Ngetop dan Ngembir!

Ha ha.

April 24, 2006 10:46 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Waduhhhhh...semua harus datang ini..kita sama2 berdansa sih sampe pagi..esoknyakan 1 mei (libur dong). Cewek2nya ramai yang datang...datang la nak tengok aku menari hihi..

April 24, 2006 11:10 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ha ha. Ni Madura mana pulak ni? Ha ha.

Awie,
Lain kali, kalau nak komen, tinggalkan NAMA!

Kalau boring2 nanti, kita pergi makan roti canai kat Restoran Fatimah!

Dan, beritahu si Venzha - bakso sama sop kodok ngak ada jualan di Bangsar! Udah, makan aja yang lain deh! Muerekekekekeke...

April 24, 2006 11:18 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

bang naga, bagi lah peta. kita nak tengok jugak. kita nak tengok abang naga jugak.
hehehe...

April 24, 2006 6:44 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Dude,
Untuk info, aku tak perfom, aku datang menyibuk saja. Ha ha.

Lokasi kejadian - berhampiran opis Jigo.

Jigo,
Harap dapat beri info lokasi (peta etc).

April 24, 2006 8:13 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

aku rasa aku masuk blog yang betul. bahasa je lain sikit :P

April 24, 2006 9:32 PTG

 
Blogger Tok Rimau said...

Ah engkau. Macam-macam. tak ajak aku pulak tu.

Aku report kat Bukit Aman. Biar masuk Kosmo muka engkau sebagai geng Black Metal berkonsert.

April 25, 2006 8:46 PG

 
Blogger sinaganaga said...

OP,
Sinaganaga yang ini tak serupa dengan sinaganaga yang itu. :)

Rimau,
Bukan konsert logam hitam! Bukan bukan bukan!

Ini konsert ARTS! Eksperimental, installation, fundemental, happening (part 'happening' yg ini Khal tahu kot. sebab dia mamat teater.), etc!

Aku pernah tengok work mereka: dua ekor mamat ni kayuh basikal yg dah diubah menjadi arca besar; akan keluar pelbagai sound apabila dikayuh dengan pelbagai tahap kelajuan, at the same time - kat skrin tivi keluar gambar orang lidi tengah berlari.

Work dia jadi alien UFO pun aku pernah tengok kat VCD.

You should come ler Rimau. Jones, kalau dia dekat, sure dia mari punyer ler...

But, aku pun bukannya faham sangat dengan art jenis ini. Aku gi sana utk lepak2 dgn mamat2 tu jer... Boring2 aku tidurlah kat bawah pokok. Ha ha.

April 25, 2006 9:00 PG

 
Blogger sinaganaga said...

Ok, lokasi PHHA:
Kalau kau dari Pantai Dalam - lepas stesen LRT Bangsar, kat simpang pusat kesihatan tu kau belok kiri, kemudian terus.

Kalau dari KL (museum), U turn di depan Maybank Bangsar tu.

Jigo,
Kalau salah tolong betulkan ya pak!

April 25, 2006 9:10 PG

 
Blogger jiGOMorrison said...

Betul.

Sila rujuk peta di sini
http://www.pelitahati.com.my/Location/location-1.htm

Kalau turun di LRT Bangsar, jalan dalam 10-20 minit sahaja. Belum sempat berpeluh telur kerana kau boleh singgah dulu di 7-Eleven.

April 25, 2006 9:54 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

hari labour aku mahu libur di rumah sahaja

April 25, 2006 3:06 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Weh, ni bukan yang layar tanchap tu kan?

April 25, 2006 4:16 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Loh Vovin..Layar Tancap tu yang mana sih?

- AwieParkingProject

April 25, 2006 4:47 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Vovin,
Layar Tanchap? Apa tu?

Awie,
Loh, kamu udah jadi Madura? Ha ha.

Dudes,
Aku syak, 'show' dia orang ni, all in one (media+muzik eletronik+video+presentation), sekali gus! Aku syaklah.

April 25, 2006 5:02 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

Pak..aku malah nggak kenal siapa itu Venzha...:-(

Wah..namaku masuk di Division 2..:-) Kenapa dibagi2 jadi 3 division pak..:-) bergantung pada nge-TOP nya ya Pak..:p

Selamat berlibur......

Oya...aku dah balik ber blogging setelah menghilang hampir 1 bulan...

Salam


Bunda Shafiya

http://keluargazulkarnain.blogspot.com

April 25, 2006 11:12 PTG

 
Blogger sinaganaga said...

Buk,
Aku hadkan cuma 3 division saja. Kalau ada yang baru - yang lama harus pergi.

Dan atas bawah duduknya bukan bergantung kerna ngetop. Suka-suka aja aku mao letak di mana, buk. Ha ha.

Permisi.

April 26, 2006 8:56 PG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

HOI LABU LABI,
KO TAK TERINGIN NAK PEGI KAABAH KE? KALU PEGI KAABAH TAK BLEH BAWAK ANJING TAU SAYANG.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..........
babu babi | Homepage | 20.04.06 - 5:41 pm | #

--------------------------------------------------------------------------------

April 28, 2006 5:32 PTG

 
Anonymous Tanpa Nama said...

HOI LABU LABI,
KO TAK TERINGIN NAK PEGI KAABAH KE? KALU PEGI KAABAH TAK BLEH BAWAK ANJING TAU SAYANG.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..........
babu babi | Homepage | 20.04.06 - 5:41 pm | #

--------------------------------------------------------------------------------

April 28, 2006 5:33 PTG

 

Catat Ulasan

<< Home